Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb er echt ontzettend van genoten en een superweek gehad, maar Adonis heeft of daar of vlak daarna een tussenpeesblessure opgelopen waar we nu nog mee zitten. Natuurlijk kan het ook gewoon in het land gebeurd zijn, maar na terugkomst uit Ermelo is hij gewoon niet meer 100% geweest. In juli zijn we uiteindelijk bij de kliniek beland en bleek z'n tussenpees te zijn geïrriteerd. Misschien door het crossen, misschien waren we niet goed genoeg voorbereid, misschien heeft het helemaal niks met die week te maken, maar hopelijk mogen we over vier weken gaan opbouwen en ik durf me er niet meer voor op te geven. Misschien dat ik over een paar jaar weer voldoende moed heb verzameld, want ik vond het wel ontzettend gaaf om mee te maken! 
Picassox schreef:Ja daarom, Tonnie is heel fijn. Maar om nou meer dan 500 euro neer te tikken voor twee lesjes... En de rest met tegenzin rijden...
zit een verblijf daar in de buurt (geopperd toen voor het clinicweekend september)

Anders ga ik idd ook liever een aantal lessen volgen bij een duurdere en betere instructeur.. Net als wat Sanne zegt.
Heb heerlijk gereden maar ook erg genoten van de gezelligheid, het penny zijn en het lekkere eten
Ik vind het ook supergezellig, maar dat vind ik het al gauw hoor