Equitana 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 09:19

gossa4ever schreef:
wouw wat een gave aankopen zie ik voorbij komen! die glitterhalsters <3 geweldig _/-\o_ dingen die ik echt soms totaal gemist heb :+

wij zijn ook weer terug en ik ben werkelijk waar helemaal op..
had echt een mega grote blauwe koffer bij, en werd hier en daar lekker uitgelachen maar wie het laatst lacht lacht het best! wat was ik blij dat ik dat ding mee had! bijna alles paste er in en dat scheelt zoveel sjouw werk... maar als nog is het natuurlijk erg vermoeiend om de hele dag dat ding bij te hebben enzo maar over 2 jaar doe ik het zeker weer zo!

ook wij parkeerde bij P10 ruimte zat :D de pendel bussen was ik zelf erg tevreden over... reden netjes af en aan, alleen ze werden wel goed volgestouwd :') maar ach ik kon heerlijk op mijn koffer zitten :)

heb me zeker vermaakt maar natuurlijk weerr veelste veel gekocht :')

- pikeur broek blauw
- pikeurbroek grijs
- HV polo spijker broek
- roekl handschoenen
- bling bling zweep
- regen deken 0 gr maat 195
- 2 maal leren halster bruin
- Anky dek wit
- eskadron next generation raspberry cotton
- eskadron bicolor taupe/sand
- eskadron bicolor (kleur geen idee :+ )
- eskadron bandages (bijpassend bij de taupe)
- 2 maal speel halstertjes
- eskadron dralon uitrijdeken chocochip/pink
- eskadron dralon uitrijdeken blauw (kleur geen idee)
- leren bitje

ben met alles echt suuper blij maar vooral heel erg met het leren bitje.. heb een merrie met een erg gevoelige mond, staat bij een rukje al overeind dus was eigenlijk opzoek naar een ''zacht'' bitje en stuite hier op... ben er erg enthousiast over.. dus hoop dat het het gewenste effect gaat geven :)

hier een foto van mijn aankopen :)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Mooie spullen! Maareh... je hebt de coffee/berry dralon en niet chocochip/pink O:)

Higoma145

Re: Equitana 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 09:33

Haha bedankt! Was al aant twijfelen xD toch de berry :) ach wat maakt het ook uit :+ kvond hem zo leuk :j

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 09:47

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:18

Wat een drama's met het parkeren wat ik hier allemaal lees!

Wij hebben eigenlijk nog nooit problemen gehad, op wat voor dag we ook gingen?

Gisteren om kwart over 9 vertroken, geen file gehad en meteen naar P10 gereden. We stonden vooraan geparkeerd. Nog tijd on een parkeermuntje te kopen, en we konden zo een lege bus in lopen die klaar stond. Om 10 uur waren we bij de Messehallen. Bij de ingang was het even druk omdat ze net pas open gingen, maar 5 min. later stonden we binnen.

Op de terugweg reed er ook zo een lege bus voor, 5 minuten later terug op P10 en aangezien we vooraan stonden waren we ook zo weer weg.

Er werd deze keer echt veel gratis uitgedeeld! We zijn met 2 zakken voer naar huis gegaan, 4 halstertouwen, een emmer, vliegendoekjes en nog wat kruiden en zakken snoepjes. Ohja, en de 2 mini flesjes schnaps :) Kan me niet herinneren dat er andere jaren zoveel weggegeven werd?
Hebben ons helemaal tegoed gedaan in het Toscaanse winkeltje; jammie! Daar heb ik wel wat spulletjes gekocht.
Het enige wat we aan paardenspullen gekocht hebben zin Schwenkel handschoenen en een strontschep.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:55

Ik heb me gisteren goed in kunnen houden. Als ik alles gekocht had wat ik eigenlijk wilde hebben dan was ik 3x blut geweest, hahaha! Over 2 jaar ga ik helemaal los, ik begin nu alvast met sparen :P

Ik heb gekocht:
- Eskadron bicolor winterred-taupe €45,-
- Wannabe Myler bit €30,-
- Fijne teugels €10,-

Heb erg staan twijfelen over cognac chaps en jodphurs, maar toch niet gedaan.
Jeans rijbroeken vielen me allemaal wat tegen, en waren ook niet goedkoper dan normaal.
Springschoenen heb ik lekker daar gelaten. Kon in de goede kleur alleen maar met bont vinden en dat wordt zo snel goor, daar had ik geen zin in, haha.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:59

gossa4ever schreef:
Haha bedankt! Was al aant twijfelen xD toch de berry :) ach wat maakt het ook uit :+ kvond hem zo leuk :j

Die dralon (roze) en dat eskadron dekje (rood) hebben wij ook gekocht :)
Wat heb je ervoor betaald. Ben ik best benieuwd naar. Kijken of de prijzen nog veel schelen :p

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 11:00

Dat met het bont vies worden valt mee hoor! Ik heb 2 paar Jockey's met bont, maar zijn nog als nieuw! :j
Rij er uiteraard niet mee in natte rijbakken.

irisvtzant91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 11:02

zo, goedemorgen allemaal.

Wij hebben het gisteren ook perfect naar onze zin gehad. ! ik heb zelfs nog een jas van Kingsland voor 20 euro op de kop getikt. ( wel kindermaat ) maar hier passen de dames xs s en kleine m ook allemaal in ! :) twijfelde zelfs nog om er meer mee te nemen haha.

Wat betrefd het parkeren. wij zijn expres vroeg gegaan omdat we NIET op P10 wilde parkeren. zodoende hebben we de auto op P5 neergezet en dit was een succes !

Trollie mee en hupsakeee.. overigens loopt iedereen daar met een trolli ! hahaa

oke wat is mijn buit ? *D
(fake) bicolor dekje groen bruin ( 20,-) hal 4
Mexicaans hoofdstel helaas geen zwart meer dus bruin ( 18,-) hal 4
grote himalaya steen (4e) ergens in de paardenspulhallen
Mooie Kingsland jas (20,-) kingsland stand , ( boven volgens mij )
hackamore (zwart) (25,-) maar af kunnen dingen omdat we er 2 namen, (5,-) korting
kinketting voor de hackamore ( zwart ) (8,-) en dat was zoeken zeg !!
2 probeersels paardenvoer (1,-) voor 2 kilo per doosje. ( zelfs mint muesli ) aanrader !!

en ik denk dat ik er dan nu zo wel ben, zal vast wel iets vergeten zijn, Maar was super !!

en bij de shows kon je ook zo aanschuiven , geen probleem ! :j

Lotte86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 11:12

Ik ben gisteren ook geweest. We waren al rond half 10 op p10. We komen zo in de bus en waren ook zo in de hal. Daar nog een tijdje gewacht omdat het nog niet open was.
Toen hebben we non stop geshopt van 10 tot 19 uur. We hebben 10 minuten bij de shows gezeten om even ons broodje naar binnen te werken. We waren dan ook gesloopt toen we laat thuis waren. Ik hem heel veel gekocht hoewel nog niet alles gevonden van mijn lijstje. Ik vond dat er mooie aanbiedingen waren.

http://www.mijnalbum.nl/Album=TMZLXMNT

- supergave cap
- laarzen :D (heb hele lastige pasvorm, dus ben megablij dat ik wat gevonden heb)
- longeersingel
- singel met elastiek
- bodywarmer
- mexicaans hoofdstel (ik hoop dat dit werkt met springen)
- gewoon hoofdstel met lakneusriem
- 2 leren halsters
- borsttuig met martingaal
- hv polo jeans rijbroek lengtemaat
- eurostar camel rijbroek lengtemaat.

Ben ik nog wat vergeten?
Nou het was een zware maat zeer geslaagde dag.wel jammer dat we geen tijd hebben gehad voor de shows!

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 11:38

moonforever schreef:
[ Afbeelding ]

Jaaa ook weer thuis... Ik zeg geslaagde dag...!<3

-
dat bruine glitter halster heb ik ook gehaald, helemaal verliefd op <3
Mag ik vragen wat jij er voor hebt betaald :$?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 11:55

Mijn aankopen gister

Eskadron bicolor Carbon/white..
Eskadron halster + touw winter red
Een boomschors naambordje met de naam van mn paard er in gebrand
Zomerjas van Cavallo
Rosborstel.

EVDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:02

wat een super aankopen allemaal! ben toch wel een beetje jaloers ! kon zelf helaas niet gaan maar hopelijk de volgende keer wel weer..

moniiquee schreef:
Mijn aankopen;
- Eskadron big square dekje
- Eskadron bonthalster
- Zweep
- Winterdeken 300 gram's

:D

mag ik je vragen hoeveel je voor de big square hebt betaald? is de nieuwe collectie daar goedkoper? (mag ook via PB) anders misschien toch nog maar even een verlanglijstje meegeven aan stalgenootje :o

lipizzaners

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:15

Zijn er nog mensen die willen carpoolen morgen? Mijn vriendin en ik hebben helaas geen geschikt vervoer meer, alleen klein autotje zonder winterbanden.
Dat durven we niet helemaal aan. Maar misschien wil iemand ergens in Nl afspreken en verder benzinekosten e.d. delen?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:39

EVDM schreef:
wat een super aankopen allemaal! ben toch wel een beetje jaloers ! kon zelf helaas niet gaan maar hopelijk de volgende keer wel weer..

moniiquee schreef:
Mijn aankopen;
- Eskadron big square dekje
- Eskadron bonthalster
- Zweep
- Winterdeken 300 gram's

:D

mag ik je vragen hoeveel je voor de big square hebt betaald? is de nieuwe collectie daar goedkoper? (mag ook via PB) anders misschien toch nog maar even een verlanglijstje meegeven aan stalgenootje :o

Nee is niet goedkoper..
Zijn zelfs stands die voor de ouwe 'meuk' nog de hoofdprijs vragen

EVDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:53

@roxiie goed om te weten, dankjewel!

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 13:39

Lotte86 schreef:
Ik ben gisteren ook geweest. We waren al rond half 10 op p10. We komen zo in de bus en waren ook zo in de hal. Daar nog een tijdje gewacht omdat het nog niet open was.
Toen hebben we non stop geshopt van 10 tot 19 uur. We hebben 10 minuten bij de shows gezeten om even ons broodje naar binnen te werken. We waren dan ook gesloopt toen we laat thuis waren. Ik hem heel veel gekocht hoewel nog niet alles gevonden van mijn lijstje. Ik vond dat er mooie aanbiedingen waren.

http://www.mijnalbum.nl/Album=TMZLXMNT

- supergave cap
- laarzen :D (heb hele lastige pasvorm, dus ben megablij dat ik wat gevonden heb)
- longeersingel
- singel met elastiek
- bodywarmer
- mexicaans hoofdstel (ik hoop dat dit werkt met springen)
- gewoon hoofdstel met lakneusriem
- 2 leren halsters
- borsttuig met martingaal
- hv polo jeans rijbroek lengtemaat
- eurostar camel rijbroek lengtemaat.

Ben ik nog wat vergeten?
Nou het was een zware maat zeer geslaagde dag.wel jammer dat we geen tijd hebben gehad voor de shows!

Mag ik vragen waar je die longeersingel gevonden hebt, en hoeveel die gekost heeft?
Ben daar ook naar opzoek geweest maar niet kunnen vinden helaas.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:17

Wie gaat er zondag, en is ook rond 09.15 uur bij ingang Oost? Wij gaan uiteindelijk met 3 a 4 personen. Willen proberen te parkeren bij Ingang Oost oa P1. Zijn vroeg om kaartjes te kopen bij ingang Oost. We zouden graag aansluiten bij mensen die ook vroeg zijn en willen gaan voor groepskorting.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:35

Wij gaan maar ik heb geen sticker dus volgens mij kan ik alleen op P10 parkeren.
Wil wel proberen zo vroeg mogelijk er te zijn.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:36

Het gaat toch pas om 10 uur open? Dan moet je nog 3 kwartier wachten bij de ingang in de kou...

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:40

Wij gaan ook morgen en zullen er rond 10 uur zijn.
Ik ga vooral kijken voor een fijne cap, springdekjes (als die er uberhaupt zijn?) en voor een nieuwe rijbroek. Ik ben benieuwd!

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:50

Wij zijn gisteren ook geweest! Was een geslaagd dagje, al stonden we wel een tijdje in de file opweg naar p10. Gelukkig reden de bussen lekker vlot achter elkaar en waren we om half 12 eindelijk bij Equitana.
Om half 7 hadden we het wel weer bekeken en zijn we weer terug gegaan.
Was een heerlijk dagje, maar heb wel het weekend weer nodig om bij te komen.

Ik ben gegaan voor een nieuw kleurtje :D
Resultaat:

Afbeelding

hieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 16:13

nog even een vraagje ligt er nog steeds sneeuw in Essen of is dit alweer weg?

TempusJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 16:25

Wij gaan morgen met een bus mee ( normaal gingen we vandaag, maar het is helaas afgelast wegens te weinig interesse). Op de bus waar we nu met mee gaan heeft iedereen zijn kaartje al online besteld ( wij mogen last minute nog mee). Dus gaan we ook proberen om ergens bij een groep te kunnen aansluiten, wij zijn met 6. En hopen rond 10 uur aan te komen ( normaal is het 1u30 rijden dus zal ergens tussen half 10 en 10 zijn dat we aankomen)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 16:27

baal :( halster past niet bij me paard,

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 16:30

Kom even binnen vallen, hebben ze daar ook de eskadron bicolor mint/teak? :D