Ik kom weer even binnenvallen.
Ziet er weer lekker uit Vonneke! Vind het zelf helemaal niet storend, maar krijg je nooit op je coupon als commentaar dat hij te diep loopt?
Ben het eens met wat hier al gezegd is, verder viel mij op dat je hem vooral linksom op de rechte lijnen niet echt rechtgesteld hebt maar met te veel binnenstelling laat lopen. Is dit bewust? Voor mij lijkt het daar alsof hij allen in zijn hals wat naar links buigt en verder niks, alsof ie zich daar net wat in overbuigd.
Volgens mij kwam hier ook het vooruit rijden op de lange lijn niet helemaal uit de verf zoals het zou kunnen. Maar misschien zie ik het verkeerd 
Als ik jullie zo hoor mag ik echt niet klagen over onze stalling. Paarden komen in de winter van een uur of 9 tot een uur of 5 buiten in vaste groepjes van 4 paarden op een royale weide. In de zomer van 9 uur tot 10 uur. Stallen zijn prima en kunnen voor zich kijken en naar hun buur.
Krijgen 2 x per dag voer (pulp,lucerne,muesli en brok), smorgens kuil op de wei en als ze 's avonds op stal gaan hooi of/en kuil.
Hebben een binnenbak en buitenbak, alleen koud water om te wassen, wasplaats met warm water is in de maak. Stal wordt iedere dag gemest en opgestrooid. En we hoeven het erf maar af te rijden om in een gigantisch bos uit te komen. Enige minpunt hier aan is wel dat we in de zomer ook veel last van vliegen en dazen hebben. Maar ag, kleinigheidje blijf je houden
. Ik heb zelf geen trailer maar die kan ik daar huren. Heb je er zelf wel een dat kan je die bij hun kwijt. En dat ook nog eens voor een 'zacht' prijsje.
Hebben jullie ook les van meerdere lesgevers?
Ik heb er 3 op het moment. De een is wat meer technischer en ziet meer qua timing van het geven van de hulpen e.d., de andere zijn een stuk meer wedstrijdgericht. Zo lang de lesgevers qua rode draad gelijk zitten vind ik het ideaal zo
.
Als afwisseling gebruik ik springen(op het moment door iemand anders), naar het bos een rondje conditietraining of samen met de hond(vinden ze beide erg leuk!), longeren met pessoa of dubbele longe en lange lijnen, vaak na training ook nog uitstappen in het bos of over de weg.
Merk wel dat ze dat echt nodig heeft, na 3 x dressuren heeft ze er de 4e x echt geen zin meer in
.
Ik ben er overigens normaal 4 x per week.
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 22-11-13 00:51, in het totaal 2 keer bewerkt