Ik heb ook een bling met bont

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_lizje schreef:Nou, nog ff snel een verslagje omdat ik anders de helft vergeet.
We kwamen iets later aan, half 11 waren we binnen. We hebben amper shows gezien omdat we met 5 man waren die allemaal wat anders nodig hadden waardoor we elke zaal afmoesten. Dit ging helaas soms niet zo snel, want we hadden er 1 bij die moeilijk liep.
Helaas vond ik de rijbroeken over het algemeen niet bijzonder genoeg om die rondslomp met passen voor door te gaan. (of niet leuk genoeg, of relatief niet goedkoop genoeg).
Wat ik met mams wel heb aangeschaft:
*cap (zelfde als vorig jaar, maar ik vind hem zo mooi en mijn oude is uit de kast gestuiterd).
*hooinet.
*stubben sperriem (zat grote beschadiging op mijn huidige, was erg blij dat ik een losse sperriem kon kopen).
*handschoenen.
* 2 eskadron dekjes.
* 2 emmers snoep, want paard is zo gek op deze snoepjes.
* rambo liner combi (die was echt nodig, vorige deken was echt aan vervanging toe, kreeg er een fleece deken bij).
* 2 paar dunne sokken voor 4 euro (zitten boven ergens in een hal).
Daarnaast is ma geslaagd voor 2 bodywarmers die erg mooi passen en ook een cap en handschoenen.
[ Afbeelding ]
Maar volgend jaar ga ik het helemaal anders doen! Dan ga ik 2 dagen met overnachting, want wil toch ook wel wat shows zien.
Heb trouwens wel vreselijk gelachen met een paar duitse verkopers die vlak bij de hyporama stand stonden. Ze vonden die gillende nederlander vreselijk.
sassefras schreef:ik kon deze broek niet laten liggen![]()
http://www.seiler-et.de/shop/product_in ... 2hck13ok20
en nog 20 halsters voor 2 euro per stuk ook niet.
verder in hal 2 de topreiter stand ook niet te weerstaan