Equitana 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:00

Afbeelding
Ik heb ook een bling met bont :D en 5 fluoriserende onderbroeken voor € 10,-. Een aanrader, zit heerlijk!

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:07

wouw wat een gave aankopen zie ik voorbij komen! die glitterhalsters <3 geweldig _/-\o_ dingen die ik echt soms totaal gemist heb :+

wij zijn ook weer terug en ik ben werkelijk waar helemaal op..
had echt een mega grote blauwe koffer bij, en werd hier en daar lekker uitgelachen maar wie het laatst lacht lacht het best! wat was ik blij dat ik dat ding mee had! bijna alles paste er in en dat scheelt zoveel sjouw werk... maar als nog is het natuurlijk erg vermoeiend om de hele dag dat ding bij te hebben enzo maar over 2 jaar doe ik het zeker weer zo!

ook wij parkeerde bij P10 ruimte zat :D de pendel bussen was ik zelf erg tevreden over... reden netjes af en aan, alleen ze werden wel goed volgestouwd :') maar ach ik kon heerlijk op mijn koffer zitten :)

heb me zeker vermaakt maar natuurlijk weerr veelste veel gekocht :')

- pikeur broek blauw
- pikeurbroek grijs
- HV polo spijker broek
- roekl handschoenen
- bling bling zweep
- regen deken 0 gr maat 195
- 2 maal leren halster bruin
- Anky dek wit
- eskadron next generation raspberry cotton
- eskadron bicolor taupe/sand
- eskadron bicolor (kleur geen idee :+ )
- eskadron bandages (bijpassend bij de taupe)
- 2 maal speel halstertjes
- eskadron dralon uitrijdeken chocochip/pink
- eskadron dralon uitrijdeken blauw (kleur geen idee)
- leren bitje

ben met alles echt suuper blij maar vooral heel erg met het leren bitje.. heb een merrie met een erg gevoelige mond, staat bij een rukje al overeind dus was eigenlijk opzoek naar een ''zacht'' bitje en stuite hier op... ben er erg enthousiast over.. dus hoop dat het het gewenste effect gaat geven :)

hier een foto van mijn aankopen :)

Afbeelding

Afbeelding

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:10

%)
Laatst bijgewerkt door KarinvdM op 23-03-13 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:11

Jeeetje, wat heb jij veel gekocht zeg :))
Mooie spulletjes :j

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:12

Ziet er ook geslaagd uit, :) volgens mijn heb ook delen gemist ben super blij dat dit wel zag wij waren met groep van 40 ofz.

Annuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:17

Wij zijn er ook rond die tijd met 4 of 5 personen, dus als er genoeg mensen zijn houden wij ons aanbevolen voor groepskorting.[/quote]

Er staat zoveel volk aan de kassa's (op p10 toch), als je even een paar mensen aanspreekt heb je zo 10 personen bij elkaar voor korting. Zo hebben wij het ook gedaan. :)[/quote]

Ja klopt, dat verwacht ik ook wel. Maar dacht even informeren of er interesse is. Als wij morgen mensen zien gaan we gewoon even rondvragen. Wij komen met 3 personen (waarvan 1 onder de 15) :D

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:29

Nou, nog ff snel een verslagje omdat ik anders de helft vergeet.

We kwamen iets later aan, half 11 waren we binnen. We hebben amper shows gezien omdat we met 5 man waren die allemaal wat anders nodig hadden waardoor we elke zaal afmoesten. Dit ging helaas soms niet zo snel, want we hadden er 1 bij die moeilijk liep.

Helaas vond ik de rijbroeken over het algemeen niet bijzonder genoeg om die rondslomp met passen voor door te gaan. (of niet leuk genoeg, of relatief niet goedkoop genoeg).

Wat ik met mams wel heb aangeschaft:
*cap (zelfde als vorig jaar, maar ik vind hem zo mooi en mijn oude is uit de kast gestuiterd).
*hooinet.
*stubben sperriem (zat grote beschadiging op mijn huidige, was erg blij dat ik een losse sperriem kon kopen).
*handschoenen.
* 2 eskadron dekjes.
* 2 emmers snoep, want paard is zo gek op deze snoepjes.
* rambo liner combi (die was echt nodig, vorige deken was echt aan vervanging toe, kreeg er een fleece deken bij).
* 2 paar dunne sokken voor 4 euro (zitten boven ergens in een hal).

Daarnaast is ma geslaagd voor 2 bodywarmers die erg mooi passen en ook een cap en handschoenen.

Afbeelding

Maar volgend jaar ga ik het helemaal anders doen! Dan ga ik 2 dagen met overnachting, want wil toch ook wel wat shows zien.

Heb trouwens wel vreselijk gelachen met een paar duitse verkopers die vlak bij de hyporama stand stonden. Ze vonden die gillende nederlander vreselijk :').

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:31

miss_lizje schreef:
Nou, nog ff snel een verslagje omdat ik anders de helft vergeet.

We kwamen iets later aan, half 11 waren we binnen. We hebben amper shows gezien omdat we met 5 man waren die allemaal wat anders nodig hadden waardoor we elke zaal afmoesten. Dit ging helaas soms niet zo snel, want we hadden er 1 bij die moeilijk liep.

Helaas vond ik de rijbroeken over het algemeen niet bijzonder genoeg om die rondslomp met passen voor door te gaan. (of niet leuk genoeg, of relatief niet goedkoop genoeg).

Wat ik met mams wel heb aangeschaft:
*cap (zelfde als vorig jaar, maar ik vind hem zo mooi en mijn oude is uit de kast gestuiterd).
*hooinet.
*stubben sperriem (zat grote beschadiging op mijn huidige, was erg blij dat ik een losse sperriem kon kopen).
*handschoenen.
* 2 eskadron dekjes.
* 2 emmers snoep, want paard is zo gek op deze snoepjes.
* rambo liner combi (die was echt nodig, vorige deken was echt aan vervanging toe, kreeg er een fleece deken bij).
* 2 paar dunne sokken voor 4 euro (zitten boven ergens in een hal).

Daarnaast is ma geslaagd voor 2 bodywarmers die erg mooi passen en ook een cap en handschoenen.

[ Afbeelding ]

Maar volgend jaar ga ik het helemaal anders doen! Dan ga ik 2 dagen met overnachting, want wil toch ook wel wat shows zien.

Heb trouwens wel vreselijk gelachen met een paar duitse verkopers die vlak bij de hyporama stand stonden. Ze vonden die gillende nederlander vreselijk :').

EUROSTAR RIJBROEKEN VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS :))
KOOP HIER UW DEKJES VOOR EEN GOEDEKOPE PRIJS

ik kan het nog steeds dromen :')

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:34

Overmorgen op de allerlaatste dag gaan wij, eindelijk ben al de hele week aan het aftellen.
Ook wij zijn voor 10.00u bij de kassa's van P10 MET briefje voor groepskorting.
Dames, heeft iemand BR rijbroeken ( met leder) gespot en zo ja waar ????

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:35

Echt, heb die vent altijd al een galbak gevonden. Ga ook alleen naar hypodrama's tentenramp voor afgeprijste merkdekjes en de benodigde knoflook, zeewier enzovoort. Maar liever kom ik er gewoon niet, want hoe je het went of keert, je betaald altijd te veel.

Maar nee, hij zet de "nederlandse ruitersportwinkels" wel heel goedkoop neer, als zo'n halve marktkoopman. Valt ook echt niet op, dat hij de enige is van bijna heel Equitana die zo schreeuwd.

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:35

Wij zijn ook vandaag gegaan en ik vond het een geslaagd dagje!
We hebben op p10 geparkeerd en daar ook kaartjes gekocht. We waren tamelijk vroeg (iets voor 10 denk ik) en er was nog niet veel volk. De pendelbussen verliepen ook echt super vlot bij ons. De 1e bus zat vol maar zo snel die weg was kwam de tweede er al aan. Ook aan de kassa in equitana zelf was het nog erg rustig en 's avonds (iets na 7) hebben we weer vlot de bus kunnen nemen. Ik had verwacht dat het toen wat langer zou duren omdat er een hoop volk stond maar de bussen kwamen mooi na elkaar en we waren er echt snel weg.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:36

Zo, hier ook vermoeide voetjes! Vanmorgen via P10 gegaan, wat een best lange rij leeg voor de parkeerkassa, ging in werkelijkheid super snel. Eerste de beste bus ingerend en hoppa, snel opweg naar de Messe!

Opzich vond ik de koopjes wel meevallen, toch veel duurdere merken die ik normaal ook niet koop. Dan kan een Rijbroek van 170 euro wel afgeprijsd zijn naar 100 maar en vind ik het nog steeds te duur, haha.

Ik was opzoek naar nieuwe chaps en liep opeens tegen cognackleurige chaps en schoenen aan. Set voor 89 euro. Dacht daar kan ik geen buil aan vallen en het zat heerlijk dus gekocht!

Verder niets gekocht... Op een pizzaatje en aardbeien uit de chocofontein na.
Heb me nog wel bescheurd bij de hoofdpiste, kwamen gangenpaarden in de ring en twee schimmeltje gingen zo hard met de beentjes, kreeg er gewoon de slappe lach van!

Owja, we hebben ook nog een ritje gemaakt op de mechanische paarden! Leuk eventing rondje gedaan, heel erg leuk om eens mee te maken! Het zit in hal 10/11 en was niet echt heel druk. Je kan je inschrijven in een lijst en dan kan je om die tijd terugkomen. Kost een tientje!

Vanavond nachtje in een hotelletje en morgen nóg een dagje shoppen maar dan in de Primark!

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:47

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 01:22

tamaramt schreef:
ik heb leuke dag gehad maar vond de koopjes wel tegenvallen.
maar 2 dingen v mijn lijstje gevonden en wedstrijdjasje blijkt in nl nog goedkoper te zijn dan wat ik er voor betaald heb :(

Welk jasje heb jij gekocht en voor hoe veel als ik vragen mag?

Ik heb ook een jasje gekocht! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 06:33

KarinvdM schreef:
%)

+1....

Esther_r20

Re: Equitana 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 06:35

Pfff.... Vroeg
maar voor iedereen die vandaag gaat (ik dus ook met:-P) veel plezier!!!!

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 07:09

Ik ga bijna rijden. Ik heb er zin in :D .

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:10

Wij vertrekken ook zo!

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:42

wij gaan ook over klein halfuurtje *\o/*
heb er zin in!!

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:43

Wij zitten in de ICE! We hebben er zin in!

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:47

Wij zijn onderweg!
Nog even vraagje: kan je een uirijkaart kopen als je weggaat of is dat hokje dan al dicht?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:54

Nou paardjes voeren omkleden en dan vertrekken wij ook met zijn vieren.

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:55

Wij zijn onderweg, als jullie iemand met een huge paarse trolley zien, dat ben ik ;)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:56

ashley1 schreef:
Wij zijn onderweg!
Nog even vraagje: kan je een uirijkaart kopen als je weggaat of is dat hokje dan al dicht?

Toen wij gister (rond 18u) terug waren op P10, wassie gwn open. Echter wel veel drukker dan s ochtends

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 09:11

sassefras schreef:
ik kon deze broek niet laten liggen :+

http://www.seiler-et.de/shop/product_in ... 2hck13ok20

en nog 20 halsters voor 2 euro per stuk ook niet.

verder in hal 2 de topreiter stand ook niet te weerstaan :D

Gave broek sassefras, dat vraagt om een foto als je ermee op je paard zit! :D