oh wat geweldig zeg! ben echt heel erg blij voor je en ik hoop dat pablo er weer helemaal bovenop komt maar dat denk ik wel, liefde en aandacht maken al een hele hoop goed
Ohhhh heb het hele topic door gelezen en gelukkig is hij terecht, de ziel. wat zal je opgelucht zijn, maar kan me voorstellen dat je dood en dood op bent nu. Hoop dat je goed kunt slapen want zoiets gaat je niet in de kouwe kleren zetten. Meid, van harte gefeliciteerd met jullie hereniging, super blij vor je!!
Woow, heb heel het topic gelezen. Wat een verhaal! Ik ben écht blij voor je dat je je paard terug hebt! Ik zou er ook al mijn geld voor overhebben. Ik snap je helemaal!
Ik ben écht écht blij voor je! Ik kreeg helemaal rillingen toen ik las dat je hem had!
Hoe heb je hem nou uiteindelijk weer terug gevonden ? Wij zijn ook al enige weken aan het zoeken naar onze eerste pony maar zitten op een dood spoor misschien kunnen we nog wat ideeen van jou gebruiken om verder te komen.
Wat geweldig om te lezen dat hij terecht is,super gefeliciteerd. Dit is geloof ik al het derde vermiste dier deze week dat terecht is.Van deze verhalen word ik helemaal blij,en zo blijkt maar weer eens,geef nooit op,blijf zoeken,eens wordt al je inspanning beloont. Ga maar heerlijk slapen,je hebt het verdiend.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Ik weet precies hoe je je voelt, zelfde meegemaakt.... Hopelijk komt ie er helemaal bovenop en zal hij nog jaren bij je zijn.. Dat jullie maar weer veel van elkaar kunnen genieten!!!!
Van Harte, heb van af blz 1 mee zitten leven en beb blij dat je hem in ieder geval terug hebt........ Heel veel succes met hem weer op te lappen.........