Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:2e zelfs!
Charlene, dan had je Lucinda moeten zien vannacht. Die was in tranen en haar man ook.
Anouk, zilver weten we pas dinsdag.
Lielle schreef:ja, maar er komen nog wat onderdeeltjes. Oa een cross morgen
Lielle schreef:ja hoor, eitjeDie proef durf ik wel te rijden, ook in die omgeving, maar die cross, no way!
Tim moet vannacht om 8 over 2.
En ik vraag me af wat er met Touzaint aan de hand is.
Jolliegirl schreef:ik heb geen beeld meer? zie alleen het stadion?
Citaat:Tim moet vannacht om 8 over 2.
marielleaartsen schreef:Citaat:Tim moet vannacht om 8 over 2.
Charlenexx schreef:8 over 2... Ehh dan slaap ik almoet morgen zelf om half 7 op voor concours
Anouklove schreef:Charlenexx schreef:8 over 2... Ehh dan slaap ik almoet morgen zelf om half 7 op voor concours
Succses iig, welke plaats moet je rijden ?
Mindfields schreef:Misschien ben ik dan net op tijd terug om hem te zien rijden. Hopen dat Wolter Kroes niet te lang doorzingt zodat wij op tijd met onze laatste set kunnen beginnen![]()
We weten nu wel dat het Margie Fay van IBC Bejing is he
Charlenexx schreef:Mindfields schreef:Misschien ben ik dan net op tijd terug om hem te zien rijden. Hopen dat Wolter Kroes niet te lang doorzingt zodat wij op tijd met onze laatste set kunnen beginnen![]()
We weten nu wel dat het Margie Fay van IBC Bejing is he
Gooi je ff glas bier naar zn hoofd. Wolter, kappen NU! ik moet thuis paarden dressuur kijken
wake_up schreef:Ik had het willen kijken, maar ik kon het nérgens vinden :|
Niet op internet, niet op tv
Mindfields schreef:Charlenexx schreef:
Gooi je ff glas bier naar zn hoofd. Wolter, kappen NU! ik moet thuis paarden dressuur kijken
hahah jaaa dan stopt ie vast wel(of ik wordt door de sekjoeritie terstond verwijderd, dat kan ook..)