Klaasje schreef:Ben je zaterdag ook van de partij als bakrandridder?
Ik streef ernaar alle dagen van het NK aanwezig te zijn als bakrandhanger cq tribunevulling
*benieuwd hoeveel passe-partouts kosten*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Klaasje schreef:Ben je zaterdag ook van de partij als bakrandridder?
nielsd schreef:Ik heb een palamino die ik in mijn eentje moet wassen, dus daar heb ik wel een week vrij voor nodig
_sioux_ schreef:ik had nog een vraagje..
hoeveel onderdelen moet je mee doen om kans te maken op de allround??
crazycactus schreef:nielsd schreef:Ik heb een palamino die ik in mijn eentje moet wassen, dus daar heb ik wel een week vrij voor nodig
Ahhhh ziel... ik heb een cremello.... weet je hoe erg dat is om te wassen
XoNo schreef:nielsd schreef:Ik heb een palamino die ik in mijn eentje moet wassen, dus daar heb ik wel een week vrij voor nodig
Ahhhh ziel... ik heb een cremello.... weet je hoe erg dat is om te wassen
[/quote]
cheeky schreef:En anders gewoon een beetje stoepkrijt gebruiken, He? Colin
) Ik zoek alleen voor de dinsdag een box (AQHA show, ben dus ook op tijd weer richting huis). Wranglerbutt schreef:Ik streef ernaar alle dagen van het NK aanwezig te zijn als bakrandhanger cq tribunevulling![]()
*benieuwd hoeveel passe-partouts kosten*
)
dan ligt het in ieder geval niet aan de SWRN!
)
Natascha dH schreef:Wwhhaaa, in de Horsemanship WRAN semi finals L1-L2 zit een flying lead change!!![]()
( En in zowel de final L2 als L1 zit een eenvoudige of helemaal geen....)
Ik heb nog 3 weken![]()
denk erom he, gewoon oefenen!
maar als jullie dan denken dat ik dan al klaar ben dan hebben jullie het mis....
er blijft nog genoeg werk te doen zodat alles straks weer voor iedereen piekfijn in orde is, want dat is mijn streven... ben toch wel een klein beetje een streber