__Suzanne__ schreef:Gave filmpjesWij moeten nog even oefenen
whahaha als het me lukt om nog meer af te vallen dan wil ik er nog wel over nadenken om ook hunter te gaan startten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__Suzanne__ schreef:Gave filmpjesWij moeten nog even oefenen
Een koeiepak stond je ook goed
En vreet de ree wel op!
Pannenkoek schreef:Ik heb trouwens van The Voice begrepen dat bij de volgende hunterwedstrijd het verplicht gaat worden met wapens de arena binnen te komen en dan eerst een ree te schieten
Hij is knap!
spiritoes schreef:
Thanks Blunneke...... Hij is niet groot maar wel stevig
Dus dat is jou knappe man haha....Blunneke schreef:Hi Pancake, heb je ook foto's van 't WRAN op de SummerShow?
(Pleasure, HMS & Westernriding L2 toevallig)
die heb ik, komen binnenkort op mijn site
zat al elke keer te kijken Smax ben benieuwd of je nog meer foto's van me hebt.
rina schreef:We kunnen het bijna niet afwachten![]()
Die van Daisy in de WR vind ik nog steeds zo gaaf, al kon ik dr wel wat doen die dag![]()
![]()

Kimmmy schreef:Pannenkoek schreef:Ik heb trouwens van The Voice begrepen dat bij de volgende hunterwedstrijd het verplicht gaat worden met wapens de arena binnen te komen en dan eerst een ree te schieten
Nee het moet volgens mij een vos zijn, heb ik vrijdag geleerd van een wel bekend trainer

[/quote] 
Helaas konden wij niet blijven voor de prijsuitrijking. Vandaag kregen wij echter alsnog de prijzen thuis gestuurd. Echt TOP!!!!!!!! Nogmaals complimenten aan de organisatie!!