Sundancer schreef:Zo ben weer terug! Viel mij erg tegen...weer meer koetsen dan paarden.... Stamboekgedeelte was helemaal achter in de hallen.
Verder vond ik de show met vuurwerk en rotjes erg irritant.
Er werd gezegd, "Onze paarden kunnen tegen dit lawaai" Wat ze niet doorhadden dat andere paarden die in de stands stonden niet tegen het lawaai konden en zowat erover heen wilden gaan.
Echter, de organisatie wist wat deze schrikdemo in hield en heeft deze toch in deze hal gepland. Ze kunnen niet hun hele demo omgooien omdat ze in een hal met andere paarden staan, dan blijft er van de demo niets over. Maar de organisatie had deze demo in een andere hal moeten laten plaats vinden.
Ik ben ook weer thuis overigens na een lang weekend. Ok, gisteren en eergisteren ook wel thuis geweest maar vooral gisteren zo bekaf dat ik echt geen puf meer had om achter de computer te kruipen. Ik was voor de demo in de grote hal echt zo onwijs zenuwachtig, niet normaal! Ben normaal ook niet meer zo zenuwachtig, maar stom genoeg nu wel. Maar het ging prima, Jauke deed super mee en deed echt zijn best! En zo schattig, waar ik wat spulletjes moest pakken zat in het hoekje van de tribune een manneke van een jaar of 4-5 de hele tijd naar Jauke te lonken. En Jauke vind kleine kinderen helemaal het einde, dus hij wandelt achter mij aan naar de hoek, ziet dat manneke en vergeet mij en de show op slag
Moest hem echt weer even naar me toe halen en dan zie je hem denken "ohja! show!"