Paard en Koets!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kuikzz

Re: Paard en Koets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:47

Wij zijn vrijdag en zaterdag geweest met de Norikers. Hebben het heel leuk gehad. Super om je de hele tijd te mogen verkleden als Sissi Haha!
Helaas heb ik zelf wel erg weinig van de andere shows gezien, omdat we de hele tijd aan het heen en weer lopen zijn geweest tussen de stallen, de auto's en de stand. Wat een werk... ik ben zeker een van degene geweest die eruit zag alsof ik verplicht mee gesleept was, had het wel een beetje gehad 's avonds Tong uitsteken

Ik vond wel dat het erg rustig was. Vorig jaar kon je niet fatsoenlijk shoppen door alle mensen, dit jaar kon je overal veel te snel langs. Zeker tijdens de menshow was er op de rest van de beurs geen mens meer te bekennen.

Als jullie nog foto's hebben, ze zijn altijd heel erg welkom Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:05

Sundancer schreef:
Komt denk ik door de nieuwe organisatie...

Dat is toch gewoon dezelfde?

wie is trouwens menner van het jaar geworden?

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:10

DendroFleur schreef:
nicci88 schreef:
heej heej. wij zijn vorig jaar geweest. (mijn vriend werkte namelijk op zo'n spikkeltjes stal) Knipoog

Ik denk dat ik die wel ken, je vriend en de de stal Haha!

ohja??? vertel.... Clown

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:33

Zo ik ben er ook weeer terug van! Ik heb om 11:00 gereden met het Fell pony stamboek in de hoofdpiste.. Inderdaad weinig losrijruimte etc. Het was er wel heel rustig vond ik.. Ik heb een aantal dingen geshopt en een paar clinics gezien..

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 18:31

Kuikzz schreef:
Wij zijn vrijdag en zaterdag geweest met de Norikers. Hebben het heel leuk gehad. Super om je de hele tijd te mogen verkleden als Sissi Haha!
Helaas heb ik zelf wel erg weinig van de andere shows gezien, omdat we de hele tijd aan het heen en weer lopen zijn geweest tussen de stallen, de auto's en de stand. Wat een werk... ik ben zeker een van degene geweest die eruit zag alsof ik verplicht mee gesleept was, had het wel een beetje gehad 's avonds Tong uitsteken

Ik vond wel dat het erg rustig was. Vorig jaar kon je niet fatsoenlijk shoppen door alle mensen, dit jaar kon je overal veel te snel langs. Zeker tijdens de menshow was er op de rest van de beurs geen mens meer te bekennen.

Als jullie nog foto's hebben, ze zijn altijd heel erg welkom Haha!

Nog gefeliciteerd met jullie prijs voor de mooiste stand. Ik heb helaas niets gezien maar er ware vele juryleden en het zal dus zeker verdient zijn Haha!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 18:33

nicci88 schreef:

ohja??? vertel.... Clown[/quote]

Stal de Wittehoeve en je vriend werkte bij de vliegbasis in Limburg oid. Was hier toen ook op Bokt aanwezig. Is trouwens ook een van de holenmannen geweest bij de show, of had hij dat nog niet verteld?

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 18:47

liberty schreef:

Daar was ik ook wel benieuwd naar.

Ik vond het dit jaar erg onoverzichtelijk. Alles heel dicht op elkaar. En met al die kleinere hallen achter elkaar, wist ik af en toe niet eens meer waar ik nu wel en niet geweest was of welke kant we nu weer op moesten.
De hoofdpiste was ook kleiner dan voorgaande jaren. Ook weinig publiek op de tribunes.
Eerlijk gezegd vond ik het wat tegenvallen.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 18:48

DendroFleur schreef:
nicci88 schreef:

ohja??? vertel.... Clown

Stal de Wittehoeve en je vriend werkte bij de vliegbasis in Limburg oid. Was hier toen ook op Bokt aanwezig. Is trouwens ook een van de holenmannen geweest bij de show, of had hij dat nog niet verteld?[/quote]

hahaha jewel, want dat was hij vorig jaar ok. toen was ik er ook bij

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:09

Zo ben weer terug! Viel mij erg tegen...weer meer koetsen dan paarden.... Stamboekgedeelte was helemaal achter in de hallen.

Verder vond ik de show met vuurwerk en rotjes erg irritant.

Er werd gezegd, "Onze paarden kunnen tegen dit lawaai" Wat ze niet doorhadden dat andere paarden die in de stands stonden niet tegen het lawaai konden en zowat erover heen wilden gaan.

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:15

ook ik ben net thuis van paard en koets. het was alweer enkel jaren geleden dat ik er ben geweest maar ik vond het echt tegenvallen.
ook jammer dat de stands met stamboek gedeelte "achteraf" zat. nee ik hoef er vlgend jaar niet heen als het hetzelfde is. een aantal jaren geleden was het nog echt de moeite waard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:23

Sundancer schreef:
Er werd gezegd, "Onze paarden kunnen tegen dit lawaai" Wat ze niet doorhadden dat andere paarden die in de stands stonden niet tegen het lawaai konden en zowat erover heen wilden gaan.

Da's dan eigenlijk wel slordig... Dat diegene van die show daar niet beter over nagedacht hadden. De paarden zijn toch vaak wat gestresst vanwege de enorme drukte en mensen die alsmaar aan hun zitten te potelen. En dan zo'n show, nee kan me goed voorstellen dat je daar niet blij mee bent. Hopelijk niks gebeurd bij die stands verder dan?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:24

Sundancer schreef:
Zo ben weer terug! Viel mij erg tegen...weer meer koetsen dan paarden.... Stamboekgedeelte was helemaal achter in de hallen.

Verder vond ik de show met vuurwerk en rotjes erg irritant.

Echter, de organisatie wist wat deze schrikdemo in hield en heeft deze toch in deze hal gepland. Ze kunnen niet hun hele demo omgooien omdat ze in een hal met andere paarden staan, dan blijft er van de demo niets over. Maar de organisatie had deze demo in een andere hal moeten laten plaats vinden.

Ik ben ook weer thuis overigens na een lang weekend. Ok, gisteren en eergisteren ook wel thuis geweest maar vooral gisteren zo bekaf dat ik echt geen puf meer had om achter de computer te kruipen. Ik was voor de demo in de grote hal echt zo onwijs zenuwachtig, niet normaal! Ben normaal ook niet meer zo zenuwachtig, maar stom genoeg nu wel. Maar het ging prima, Jauke deed super mee en deed echt zijn best! En zo schattig, waar ik wat spulletjes moest pakken zat in het hoekje van de tribune een manneke van een jaar of 4-5 de hele tijd naar Jauke te lonken. En Jauke vind kleine kinderen helemaal het einde, dus hij wandelt achter mij aan naar de hoek, ziet dat manneke en vergeet mij en de show op slag Verward Moest hem echt weer even naar me toe halen en dan zie je hem denken "ohja! show!" *LOL*

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:35

Ben ook weer thuis, was weer gezellig Haha! zouden eigenlijk voltigeren maar ging niet door omdat ze niet geoefend hadden en de spullen niet mee hadden oid, naja was alsnog leuke dag Cool
Alleen jammer dat het daar zo donker voor de foto's is altijd Clown

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:43

Amable klopt, ze hadden de hoofdpiste kunnen gebruiken! Lachen

Trouwens de tribunes zaten echt niet vol...zelfs met de menshow waar vorig jaar alles vol zat was maar slecht...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:43

Ik heb dus ook Paard en Koets achter de rug. Ik vond het erg rustig. Niet goed georganiseerd dus. Er was vorig jaar een onderzoek geweest en daar kwam uit dat de mensen meer Mennen wilden zien. Dit onderzoek was gedaan door de Mensport. Tja en of je dan een reëel beeld krijgt.

Het scurry driving was imo geen succes. Ze vroegen trouwens 40.000 euro. Of ze dat ook hebben gekregen? In ieder geval was het echt veel rustiger dan de jaren ervoor. Minder ruitersportzaken en echte aanbiedingen waren er ook niet.

Dat op vrijdag geen shows waren gepland is ook niet echt een goed idee imo. Want mensen geen geen 15 euro entree betalen voor op een beurs te mogen rondlopen. Ik betaal ook niet 15 euro entree als ik de stad in wil.

Maar goed. Wij hadden best een leuke show vond ik. De kids hebben hun best gedaan.
Dartmoor Spookshow. Als er foto's van zijn??

De schriktraining was inderdaad erg spannend voor de paarden in de stands. Maar geen onoverkomelijk probleem vind ik.

De stands die hadden gewonnen waren ook echt mooi. Wij hebben helaas eigenlijk geen budget om echt iets moois te maken en ik vond onze stand voor de middelen die we hadden ook erg leuk.

Ik vond de stand van de Norrikers het mooiste. Echt een hele leuke sfeer. De Arabische stand en Lusitano was ook mooi. Ik verwacht dat we die ieder jaar terug zien. Haha!

De Sisi show was ook leuk gedaan. Mooie kostuums!

Ik hoop dat ze het volgend jaar anders aanpakken. Dus meer shows van de rassen. Die zijn gewoon leuk om te zien. Vrijdag was de ring toch leeg. Mooie gelegenheid om eens goed te oefenen voor de zaterdag. Hopenlijk duwen ze ons volgend jaar niet ergens in een hoekje. Maar het was gewoon overal rustig. Er waren heel veel standhouders die het best vroeg voor gezien hielden. Op zaterdag was er rond 8 uur geen kip meer.

Wel heel gezellig met Renate gekletst. En Lottelkop weer eens gezien. Ook de Shire mensen zijn altijd weer gezellig en Merlin blijft gewoon geweldig! Amable ook gezien en lang gekletst. Dat is weer een voordeel als het zo rustig is.

Op naar Raalte dat is namelijk ook echt heel erg leuk. Weet niet of er daar meer rassen naar toe gaan.

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:52

Misterylady schreef:
liberty schreef:

Daar was ik ook wel benieuwd naar.

Ik vond het dit jaar erg onoverzichtelijk. Alles heel dicht op elkaar. En met al die kleinere hallen achter elkaar, wist ik af en toe niet eens meer waar ik nu wel en niet geweest was of welke kant we nu weer op moesten.
De hoofdpiste was ook kleiner dan voorgaande jaren. Ook weinig publiek op de tribunes.
Eerlijk gezegd vond ik het wat tegenvallen.

Klopt.. ik vind dat ook.. Ik heb regelmatig rondgedoolt.. dat ik volledig de weg kwijt was en niet meer wist hoe ik bij de trailer moest komen en bij de hoofdpiste etc. Ik vond het eerlijk gezegd als beurs dit jaar ook iets tegenvallen..

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:53

Dacht al dat het aan mij lag dat ik aldoor géén idee had waar ik was. Schijnheilig

Tja, ik vind de menshows ook leuker dan een pas de deux oid, kom niet naar P&K voor een dressuurgedoe'tje. Haha!

hokke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:04

ik ben gisteren geweest, vond het niet druk vergeleken met andere beurzen. Vooral genoten van de appaloosa's en de vrijheidsdressuur in de kleine hal met de bijna koprol van de fries was wel erg grappig. Verder de clinics van het Balinge hof vond ik wel nuttig.
Sommige shows vond ik wat tegenvallen maar ik ben best wel vaak op zulke shows geweest en heb natuurlijk alles zo'n beetje wel gezien en de stamboeken hebben natuurlijk niet altijd tijd iets te verzinnen.

Inderdaad leken de hallen op elkaar en moesten we elke keer kijken waar we wel en niet waren geweest

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:05

Amable volgens mij heb ik nog foto's van je toen Jauke in het blauw was.

Bij de stand van Solide heb ik nog 3 paar sokken gehaald gisteren en een vest van PK.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:10

wij zij er vandaag ook heen geweest.
vond het eigenlijk niet erg interesant Clownd
nouja dat kwam omdat het zo ongeregeld is Verward
we hebben alleen lol met je tinkerknol gezien en scurry driving ofzo.
erg jammer, maar volgend jaar mischien weer Knipoog

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:13

Rare beurs he? Wij vonden het ook erg rustig, vooral zaterdagavond was er in bij de stands niks meer te doen. Ondanks dat zijn de standhouders van 'onze hoek' wel erg tevreden. Wij stonden in de stand van Hans van der Mee Rijtuigen en we hebben minder mensen gehad dan andere jaren, maar wel meer wagens verkocht en enorm veel echt serieus geïnteresseerde bezoekers gehad. Aanvragen voor proefritten waren er ook volop. We hoorden ook van 't Peerdenwinkeltje en Paul Claessen dat er weliswaar minder kijkers waren, maar wel veel kopers. Voor de standhouders dus niet slecht!

Shows heb ik niet gezien, gewoon te druk in de stand gehad en als het even rustig is, ben je ook wel blij als je even kan zitten, het zijn erg lange dagen, vooral de zaterdag. Ik heb Nouvel even gezien en snel gedag gezegd en volgens mij heb ik Napie (Menteam Appelscha op de rug??) zien lopen. Verder geen bekende bokker gezien, maar ik ken er ook niet zoveel Haha!

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:15

Ik ben vandaag geweest en het was ook niet zo heel druk ..
ben wel goed geslaagd, Rose Burberry dekje gekocht, bodywarmer,en spoortjes met van die diamantjes erin Lachen

Verder waren de bossche bollen bespottelijk duur! Nagelbijten / Gniffelen

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:17

Yootha schreef:
Amable volgens mij heb ik nog foto's van je toen Jauke in het blauw was.

Bij de stand van Solide heb ik nog 3 paar sokken gehaald gisteren en een vest van PK.

Ja echt? Leuk!!! Haha! Die wil ik uiteraard erg graag zien! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:40

Ik heb ok nog wat foto's van Amable en Dendrofleur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:55