Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. MiSs_vOsj schreef:Dit is gewoon belachelijk hoog voor een paard, en voor degene die zeggen dat hij het niet doet als hij niet zou willen, hij wordt toch zeker gedwongen, hij wordt zo hard aangedreven dat de afstand tussen de hindernis en het moment dat hij erachter komt dat hij moet springen zo klein is, dat hij wel moet springen.
Even zonder gekkigheid, kijk nou is een keer goed naar dat filmpje, en neem dan maar je woorden terug... 

soooooooooo, dat is eng

Ania schreef:trouwens, over dat belonen,zodra de ruiter zich na de hindernis ontspant de teugels iets loslaat en de publiek begint te juichen heeft dat paard meer beloning dan een klopje op de hals. Je moest eens weten wat een menselijke reactie (ontspanning/juichen) met een paard kan doen.
detour schreef:justme11 schreef:dit is gewoon geen 217 daarmee klaar ik heb toch paarden zien springen op de 215 zag egt wel heel stuk hoger uit dan dit hoor
maar als jij over de hoogte gaat liegen vind ik wel dat je zielig bezig bent
ik weet egt wel wat 217 is en paard is ook nog is klein dus dan lijkt de 150 al hoog als paard er voor staat
Ben jij bij die hindernis geweest dan?..
Ik denk "egt" wel dat het zo hoog is. Ik kan "egt" niet inschatten hoe groot dat paard is op zo'n filmpje; jij egter wel. Knap hoor!
) Het paard vond het geweldig om te springen en zodra het had gered was dat voor het paard al een beloning. Je hoeft een paard zijn hals niet blauw te slaan om een paard te belonen zal ik maar zeggen. Als het een springpaard is in hard en nieren is hij heel blij als hij het voor elkaar krijgt.
wow... das niet alledaags!
, echte dressuurmuts dus
)