Ik heb er wel heel erg veel zin in.
En nu met z'n alle duimen dat het droog blijft....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Merlinde schreef:@ XmnOn.. word je gebelt dan als er geen plek meer is? :S
ik weet wel dat ik me maandag had ingeschreven en maandag was t vol , zal er net buiten zijn gevallen , maar zit nog heel erg te hopen dat er iemand uitvalt , vooral met dat rot weer....

mel_shet schreef:Daniplonk, ik was degene die jou naam riep. Haha en jij tegen je vriendin. tegenhem moet ik
whitje schreef:he jullie hebben het nu wel over de dagen zelf maar wie gaan er 's avonds allemaal feesten daar en welke dagen!!!
whitje schreef:he jullie hebben het nu wel over de dagen zelf maar wie gaan er 's avonds allemaal feesten daar en welke dagen!!!
Ik weet het zelf nog niet zo goed ik ga wel maar ik zie altijd maar wanneer ik zin heb
mel_shet schreef:Ik ga ook bij de brommercross kijken!
miss_jumpy schreef:mel_shet schreef:Ik ga ook bij de brommercross kijken!
ik begreep net van een vriendin (haar vader zit in organistaie) dat brommercross van vanmiddag en springen van morgenmiddag al afgelast zijn...
miss_jumpy schreef:als het morgen nou maar even goed weer wordt... Ik denk dat ze die race niet graag afzeggen, is toch een grote publiekstrekker en het springen wordt ook wel sneller gevaarlijk. Maar het blijft afwachten,....
miss_jumpy schreef:het lijkt mij ook niet ideaal maar ik begreep dat er al vaker geracet is op een natte baan en dat dat toen goed is gegaan.
.. Gelukkig was het droog
, maar toen glipte hij al wel is weg met wegstarten en remmen. Maar het is toch gewoon voorzichtig zijn.