Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cardy schreef:Bonte schreef:Getinte man is een prof en wilde zijn reportages aanvullen en een wat stevige vrouw (wat zeg je dat lief), dat was ik
Weet ook wie hij precies was (die getinte man)? Die maakte echt veel foto's van Vita.. Ook eentje waarbij een vriendin van mij onder de paraplu stond en ik met Lavita erbij stond..
A_N_O_U_K schreef:Er hebben meerdere mensen foto's bij mij gemaakt.. maar wie
Cardy schreef:Ik bedoel: weet iemand wie die getinte man was??
Bonte schreef:A_N_O_U_K schreef:Er hebben meerdere mensen foto's bij mij gemaakt.. maar wie
Die van jouw proef in ring A heb ik nu online staan.
http://www.mbfotos.nl en dan reportages![]()
Ben nu met Vivienne bezig.
A_N_O_U_K schreef:Je hebt echt super mooie foto's gemaakt!
Mijn kop is alleen verschrikkkelijk
sgboelens schreef:hej anouk, was 2x langs jou gelopen (zat op juweel), en je zat echt te kijken, maar kon ff niet plaatsen wie je was![]()
jij denk ik ook niet, want je zei niets
sgboelens schreef:hej anouk, was 2x langs jou gelopen (zat op juweel), en je zat echt te kijken, maar kon ff niet plaatsen wie je was![]()
Bonte schreef:sgboelens schreef:hej anouk, was 2x langs jou gelopen (zat op juweel), en je zat echt te kijken, maar kon ff niet plaatsen wie je was![]()
Ik heb ook foto's van jou op mijn site.
sgboelens schreef:hij heeft een dikke speknek op sommige foto's zooo
sgboelens schreef:hij heeft een dikke speknek op sommige foto's zooo
A_N_O_U_K schreef:sgboelens schreef:hij heeft een dikke speknek op sommige foto's zooo
hij is helemaal heel knap!
sgboelens schreef:zag net foto's van je z1 paard, leuk dier! alleen je teugels zijn veels te lang
Cardy schreef:O haha dan leek diegene op jouw