Michelle77 schreef:Ze heeft wel met onze selecties foto's gemaakt en de 17e is ze er ook bij, maar weet niet of ze de afgelopen keren er ook was.
Jippie, ik wil ook mooi op de foto
! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Michelle77 schreef:Ze heeft wel met onze selecties foto's gemaakt en de 17e is ze er ook bij, maar weet niet of ze de afgelopen keren er ook was.
! Remember schreef:Michelle77 schreef:Ze heeft wel met onze selecties foto's gemaakt en de 17e is ze er ook bij, maar weet niet of ze de afgelopen keren er ook was.
Jippie, ik wil ook mooi op de foto![]()
!
! Remember schreef:Als ze maar niet boos kijkt en Shine de stuipen op het lijf jaagt vind ik het prima!
Otje_Elliot schreef:ja soms juist te slim op momenten dat het best wat minder slim had mogen zijn
Ik heb nu ook zo iets als, tjeee nu moet ze tegen de beste van heel zuid holland in haar klasse, arm kind, daar is ze vast nog niet aan toe
Kind heeft zo iets van ... Maaaaaaaaaaaa we gaan er voor hoor...dus jij ook !!!!!!! Anders laat ik je thuis
Dan ga ik misschien wel eens naar jullie toe
volgens mij ook in de banen dus niet op gras
) 
MyWishMax schreef:Haha okee. Maar is dus ook pony's? Of alleen paarden?
(Heel misschien neem ik ze alletwee dan wel mee als het voor beide is)
is 1.86 
Ben al 2 jaar achter elkaar de deken voor clubkampioen bij ons thuis misgelopen doordat hij de laatste wedstrijd kreupel was.
Waar ze géén dekens geven 
Met een raborubriek miste ik 1 puntje anders had ik een mooie zweetdeken gewonnen.
Moet ik misschien toch maar paarden gaan starten