Maar nu heb ik iets niet begrepen
rij je op 1 dag nu meerder proeven of rij je elke dag 1 of 2 proeven
(hopelijk kom ik niet al te dom over nu
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rij je op 1 dag nu meerder proeven of rij je elke dag 1 of 2 proeven
)

er valt altijd wat te regelen..
(ik geef ze geen ongelijk hoor
) maar je voelt je dan net een aapje in de dierentuin
Maar soms staan er types voor de ramen te kijken dat we zelf helemaal dubbel liggen, dus pas maar op!
Soraya92 schreef:kan iemand mij een beetje vertellen hoe het zit met die camping op t terrein?!
Want aangezien we met zo'n grote groep komen is het wel fijn als de campers,caravans en tenten een beetje bij elkaar kunnen , (kan je ook vandaar een tent o.i.d huren?!!)En zijn de stallen een beetje fijn daar,ik weet dat het van die Broncomodellen zijn.Verder , is er gewoon water in de stallen,en wat zijn de kosten voor hooi/kuil![]()
thnxx!
.. Springen is per klasse 1x klassiek en 1x progressief (achter elkaar door).. Er is géén cross.. Ja, je kunt je ook alleen voor dressuur of alleen springen inschrijven.. Het is gewoon een super leuk en leerzaam evenement! daarom is het leuk om te komen
waarschijnlijk vanaf 1 maart kun je je inschrijven... wel snel bij zijn, het zit snel vol! 

digo schreef:Haha, ik zat op deze reactie te wachtenJa ik was gisteren in Almelo en ze waren druk bezig om de site klaar te maken.
Naar mijn mening werkt het programma goed, dus ik hoop het dit jaar goed gaat komen met de inschrijvingen. 
AlexAuto schreef:Zoo, jullie zijn alweer lekker vroeg in de stemming![]()
De Almelose Ruiterdagen van 2007 zijn van 15 t/m 24 juni 2007. Deze week zal ik de website gaan aanpassen. Ik denk dat de wijzigingen vanaf donderdag wel online staan.
Vippie schreef:Ah mooi das nog net in mn vakantie, misschien rij ik ook nog wel wat proefjes mee voor de leut. Hopelijk is het niet zo warm als afgelopen jaren.
Die regen is echt niks tijdens zo'n week.
net goed!!
maar je kunt komen kamperen hier enzo!
kost wat, maar is iig mogelijk!