Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nada schreef:

aartlover schreef:hahahahahahahaha jij moet echt ffe goed lezen:
ten eerste : hoeso vast binden? wat doe jij dan?
ten tweede: ik zeg niet dat hinneken meteen altijd goed is. je hebt heel veel soorten hinneken.
ten derde: ik ben hier niet de gene die gestoord is
ten vierde: die paarden stonden daar omdat een boer ze daar had neegezet en niet snel genoeg weg had gehaald.
aartlover schreef:oordoptje bij het paard? DAT is pas slecht. een paard is gewend te kunnen horen en vind het ook fijn als hij/zij een rustige stem hoort.
aartlover schreef:Jij leeft in je eigen fantasie. KOM NAAR DE ECHTE WERELD EN LEER WAT OVER PAARDEN!!!

aartlover schreef:alle site's doen het niet hoor :S leuk geprobeerd. ik stop hiermee. jij bent te erg en wil niet meer aanhoren wat jij je paard aandoet.
Nada schreef:Trouwens, MissJ, zit jou T-Rex ook in een isolatie stal, of heb je daar weer ander soort stallen voor?
Hij is omringt door dikke tralies, hij zit met al zijn pootjes vast aan dikke kettingen en er staat stroom op zijn tralies. ik heb geen zin in heisa op stal, zo staat hij tenminste rustig en schijt hij maar op 1 plek.
Jeetje, wat gaat het er weer hard aan toe zeg.....
Zou het verstandig zijn om zijn halster af te doen? Ik zou niet willen dat ie depri raakt en zich aan zijn LIKIT op hangt......
maar kettingen enzo? doe ffe normaal. aartlover schreef:Heey! eindelijk! een slim persoonmaar kettingen enzo? doe ffe normaal.
Jodemi schreef:Waarom zou je..? Als ie zich van kant wil maken vind ie daar toch wel een manier voor. Kan het ze net zo goed makkelijk maken! Enger is het dat ze in hun oordoppen stikken.. Zou maar zorgen dat je ze er goed inpropt!
aartlover schreef:word hier een beetje gek
), ik zo me diep schamen dat ze daar nog lopen 

Nada schreef:aartlover schreef:Jij leeft in je eigen fantasie. KOM NAAR DE ECHTE WERELD EN LEER WAT OVER PAARDEN!!!
Eigen fantasie, eigen fantasie?
Hier zijn hele boeken over te lezen hoor
Kijk maar op:
www.hetboekdanstjouwpaardookzomooi.nl
www.boektoppers_hetpaardmetdeoordoppen.nl
www.google.nl/paardgeisoleert.nl
BitchyWitchy schreef:Oeh........ hij zou zich toch niet ophangen aan het lint van de wei??? Begin me nu toch wel zorgen te maken of ik wel goed bezig ben......

MissJ schreef:BitchyWitchy schreef:Oeh........ hij zou zich toch niet ophangen aan het lint van de wei??? Begin me nu toch wel zorgen te maken of ik wel goed bezig ben......
Misschien wordt hij wel zo slim om het voltage op de linten wat op te voeren zodat hij zichzelf frituurt als hij er een keer in hapt.
Je weet het niet, ik noem maar wat.