Ah jammer chimento doet danook mee bij de presentatie met Jeannette Haazen, en Jeannette rijd dan golden girl een van de nieuwe ponys van Tedje
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lekker met zweep een kur rijden voor volle tribunes.
Heb overigens alleen de kur maar gezien.
Danielle14 schreef:Hebben jullie trouwens nog naar Imke gekeken? Wat vonden jullie ervan? Ik vond dat die achterhand maar een beetje slapjes ''bijhing''!
écht helemaal niks.. Ik denk dat die bandages het werk deden dat het nog wat lijkt. Wel vond ik dat ze een supermooie kur in elkaar hadden gezet!! Maar ben niet weg van die hengst.... sunniebunnie schreef:tarja_
ik weet niet of jij mij heb gezien..
ik zag heel lang naar je te kijken
ik had een bodywarmer aan. met Sunday L er op en Nicolai
vond dat je een hele mooie fjord hebt
haha...en nicolai? Weet niet of ik die gezien heb?
haha..vond ie mijn fjord zo lief
Melanie15 schreef:Ik ga morgen even de KNHS bellen, 1 jury bij mij is Mensink en er is ook een deelnemer Mensink, wil toch wel even weten hoe dat zit
Melanie15 schreef:Ik ga morgen even de KNHS bellen, 1 jury bij mij is Mensink en er is ook een deelnemer Mensink, wil toch wel even weten hoe dat zit
Flairrr schreef:Danielle14, tjonge jonge.. wat'n kritiek op Imke(op zoveel talent.)
En wat hebben jullie ooit bereikt?
Gr. Lilian
dat zeker
de clinic was ook echt heeeeeeeel intressant
ja..ik vind imke dus zeker wel goed
milou123 schreef:Flairrr schreef:Danielle14, tjonge jonge.. wat'n kritiek op Imke(op zoveel talent.)
Gr. Lilian
ze is ook echt een top amazone!!!dat zeker
de clinic was ook echt heeeeeeeel intressant
![]()
ja..ik vind imke dus zeker wel goed
![]()
maar weer on-topic..ik zou dat ook even navragen ja hoe dat zit met die jury en deelnemer..
Flairrr schreef:Danielle14, tjonge jonge.. wat'n kritiek op Imke(op zoveel talent.)
Gr. Lilian