en hoe verging het colin met kato, Liaka?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
susan schreef:waarom meg niet meer mister pancake? van mij mag best

susan schreef:geen idee maar ik vind van niet

.. ze starten om 9uur !!!!!!!!!! GAaaaaaaaappppppp.. Nou ja vroeg op en dan maar een beetje doezelen in de auto. Helaas maar 2 deelnemers tot nu toe. Jammer hoor. Ik hoop toch dat er nog 1 bijkomt, anders kan er geen kampioenstitel worden uitgedeeld.
bedje uit en we waren precies om 09.00uur in Marieenheem, onze TomTom bracht ons keurig op lokatie!
)
dropje2 schreef:Eerlijk gezien vond ik de voorronde's een beetje vreemd gaan, bij het Pleasure gedeelte van de HMS reden 3 tot 4 ruiters hun paard op 2 handen (met shanks dan wel te verstaan) maar ze werden toch geplaatst voor de finale!
dropje2 schreef:Voor de Pleasure werd de hele grote groep begrijpelijk in 3 stukken gehakt en reden er 12 ruiters per keer, Hier werden dan 5 finalisten uitgekozen, maar waarom niet wat meer ruiters gekozen en die dan nog tegen elkaar rijden en daar de finalisten uithalen?
dropje2 schreef:De trail bestond uit balken, balken, balken ,balken, balken, balken en oja, ook nog een hek en brug. Tjonge, je werd er aan de kant al duizelig van, laat staan als je het rijden moet! Jammer, heel veel 0-score's bij de Amateurs, bij de Open ging het beter.
) Nogmaals gefeliciteerd Corine, kán ook niet anders met zo'n paard!)
dus inderdaad ERG blij! Simply heeft het super gedaan en ik vond haar er zo mooi uitzien
! Heerlijk dat verliefde gevoel op je eigen paard, en dan helemaal mooi wanneer de jury dat ook vind! Het was best spannend want het paardje van paintje ziet er ook altijd tip top uit en die heeft de Gouden Medaille dan ook welverdient in de Amateur gewonnen!
Ik blijf dezelfde tegenstanders voor me houden.. Vind het wel erg jammer dat de klasses zo slecht gevuld zijn bij de jonge hengsten en de amateurs.. Ik dacht dat Flake ook mee zou doen, daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar..