[WN] Federatie NK 2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dirkje

Re: Federatie NK 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:44

gefeliciteerd allemaal en in het byzonder colin Go jij! Go jij!
en hoe verging het colin met kato, Liaka?

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 19:10

Met Kato hoeft er geen voorronde gereden te worden. Die rijdt hij zaterdag in de finale. Hij verwacht daar nog helemaal niets van. Ook vanwege het feit dat er goede tegenstanders zijn met paarden die veel verder zijn dan Kato. Maar we zien wel hoe het gaat. Als Kato braaf het proefje loopt heeft hij in principe al gewonnen.

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 19:19

o, dat wist ik niet Bloos
nou, dan horen we dat later wel!
heeft er iemand verder nog uitslagen!

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:15

Toen ik weg ging stond Paulus nog gedeelde 1e bij AM Reining in de voorronde
Afbeelding

Ondanks zonder hoed toch een mooie plaatje;

Afbeelding

Meer mag niet..........

M_en_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:17

mooie foto's weet iemand ok waar ik nog meer foto's kan vinden of meer info over het nk?

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:30

waarom meg niet meer mister pancake? van mij mag best Tong uitsteken

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:40

susan schreef:
waarom meg niet meer mister pancake? van mij mag best Tong uitsteken

Ik dacht dat het dan in een foto-topic geplaatst moest worden.......

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:40

geen idee maar ik vind van niet Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:58

Wow, wat een heerlijk mooie foto's!

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:16

jaaahhh, nog meer foto's!!!! Haha!

Voor wie nog moet rijden: nog veel succes!
De bakrandridders: veel kijkplezier!

@Collin: proficiat met je behaalde prijzen!

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:25

susan schreef:
geen idee maar ik vind van niet Haha!

Er staan nog een paar in de foto-topic en er zijn een zootje richting website-server....ik ga naar me nest! Dromen

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:26

Heb ze net gevonden! Leuke foto's!

budweiser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 06:32

[quote="Pannenkoek"]
Toen ik weg ging stond Paulus nog gedeelde 1e bij AM Reining in de voorronde
Afbeelding Vingers aflikken

Hey gaaf!!!!!
Wat is "Ace" toch een knapperd.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 07:14

Gaan ze voor de finales nog andere balken gebruiken voor de trail?

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 10:25

Goeiemorgehh allemaal... pffff ik heb beetje spijt van het inschrijven in de Working Cowhorse Knipoog .. ze starten om 9uur !!!!!!!!!! GAaaaaaaaappppppp.. Nou ja vroeg op en dan maar een beetje doezelen in de auto. Helaas maar 2 deelnemers tot nu toe. Jammer hoor. Ik hoop toch dat er nog 1 bijkomt, anders kan er geen kampioenstitel worden uitgedeeld.
Ben nog op de AOk ranch geweest vorige week en Tina deed het super dus ik ben vol vertrouwen voor zondag.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:02

Hoi, we zijn gisteren geweest naar de voorronde's WRAN Horsemanship, Trail en Pleasure wezen kijken. Kwart voor 5 Slapen bedje uit en we waren precies om 09.00uur in Marieenheem, onze TomTom bracht ons keurig op lokatie!

Eerlijk gezien vond ik de voorronde's een beetje vreemd gaan, bij het Pleasure gedeelte van de HMS reden 3 tot 4 ruiters hun paard op 2 handen (met shanks dan wel te verstaan) maar ze werden toch geplaatst voor de finale! Voor de Pleasure werd de hele grote groep begrijpelijk in 3 stukken gehakt en reden er 12 ruiters per keer, Hier werden dan 5 finalisten uitgekozen, maar waarom niet wat meer ruiters gekozen en die dan nog tegen elkaar rijden en daar de finalisten uithalen? Nou ja, de jury zal het wel weten, al blijft het vreemd dat beide jury's een en dezelfde kant op bleven kijken( daar werd natuurlijk lekker gebruik van gemaakt, zou ik ook doen Clown )

De trail bestond uit balken, balken, balken ,balken, balken, balken en oja, ook nog een hek en brug. Tjonge, je werd er aan de kant al duizelig van, laat staan als je het rijden moet! Jammer, heel veel 0-score's bij de Amateurs, bij de Open ging het beter. We zijn tegen 15.00uur weer weggegaan, we hadden nog een lange reis te gaan!

Iedereen die in de finale's zit: Van Harte gefeliciteerd en heel veel succes! Go jij! Go jij!

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:10

dropje2 schreef:
Eerlijk gezien vond ik de voorronde's een beetje vreemd gaan, bij het Pleasure gedeelte van de HMS reden 3 tot 4 ruiters hun paard op 2 handen (met shanks dan wel te verstaan) maar ze werden toch geplaatst voor de finale!

Hadden de jury's dat niet gezien dan??

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 15:24

dropje2 schreef:
Voor de Pleasure werd de hele grote groep begrijpelijk in 3 stukken gehakt en reden er 12 ruiters per keer, Hier werden dan 5 finalisten uitgekozen, maar waarom niet wat meer ruiters gekozen en die dan nog tegen elkaar rijden en daar de finalisten uithalen?

Ik vind/vond dit ook een vreemde gang van zaken. Normaliter kiezen ze uit het totaal. Dat betekent 15 finalisten uit die 3 groepen en dus niet 5 per groep. Dit is een eerlijkere manier dan nu gedaan is. Als je pech hebt zit je net bij de 5 besten en lig er dus al uit, terwijl je, als je toevallig in een andere groep zat, wel was doorgegaan.
dropje2 schreef:
De trail bestond uit balken, balken, balken ,balken, balken, balken en oja, ook nog een hek en brug. Tjonge, je werd er aan de kant al duizelig van, laat staan als je het rijden moet! Jammer, heel veel 0-score's bij de Amateurs, bij de Open ging het beter.

Ja, idd. Ik had ook een 0-score. Ik zag door de balken het bos niet meer en was nogal gefocused op de jog-in, zodat ik een pion oversloeg! Helaas, maar niet getreurd hoor, ik kom morgen denk ik nog wel even kijken. Mijn broer moet ook nog Cool

Gabacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:05

@CrazyCactus: De andere ruiter in de Working Cowhorse is Wendy van Osch. Ze start 2 paarden, waaronder onze laatste nieuwe aanwinst 'Lads Go Shamokin'. Succes en we zien elkaar zeker zondagmorgen!!!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:40

Zo.. spul weer uit de auto, paardje weer tevreden op't gras (mag weer vies worden) en ik moe maar giga voldaan op m'n stoeltje... Dankzij Rina en Jos (nogmaals dank meiden!) vanochtend op tijd aangekomen op 't NK, eerst wat stressen omdat 't programma leek in te lopen en ik 20 minuten de tijd zou hebben voor de PaintHalter zou beginnen... bleek gelukkig mee te vallen dus uiteindelijk netjes kant en klaar loslopen en daarna de ring in..... Om er uiteindelijk met twee rood/wit/blauwe en en paars/witte sherp, twee medailles, twee rode en twee blauwe linten weer uit te komen...
Dot tweevoudig Nederlands Kampioen... jongens, ik bárst van trots!

Moet zeggen dat ik helaas van de overige uitslagen nooit zo veel mij krijg als ik zelf mee doe. Wél weet ik dat Jeddah ook Nederlands kampioen én tweevoudig Grand Champion is geworden (waar ze zichtbaar érg blij mee was Haha! ) Nogmaals gefeliciteerd Corine, kán ook niet anders met zo'n paard!)
Verder heb ik Sylva met een NK sherp zien lopen, Sake met een medaille (ik weet het, slecht, maar weet echt niet wie welk paard vast had) en heb ik gezien dat voor Collin 't Wilhelmus gespeeld werd na de Hunter... voor de rest moeten jullie maar afwachten tot de bakrandridders die de uitslagen echt goed bijhouden terug zijn...
In ieder geval iedereen heel erg gefeliciteerd met behaalde linten, sherpen, medailles en andere (persoonlijke) overwinningen.
Mijn NK zit er al weer op en ik kan niet anders dan gewoon hartstikke blij zijn!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 18:10

Thanks Francis!! Jij ook gefeliciteerd! Pling

Ik was, en ben, Knipoog dus inderdaad ERG blij! Simply heeft het super gedaan en ik vond haar er zo mooi uitzien Haha! Bloos ! Heerlijk dat verliefde gevoel op je eigen paard, en dan helemaal mooi wanneer de jury dat ook vind! Het was best spannend want het paardje van paintje ziet er ook altijd tip top uit en die heeft de Gouden Medaille dan ook welverdient in de Amateur gewonnen!

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:16

Gefeliciteerd Francis en Corine!! Ik had de plaatsing niet meer meegekregen...

Dave was vandaag ook weer braaf, wel erg aan het hinnikken naar zijn vriendje alleen.. In de Amateur AA waren we tweede van de twee... En in de Yearling stallions derde van de drie... Haha! Ik blijf dezelfde tegenstanders voor me houden.. Vind het wel erg jammer dat de klasses zo slecht gevuld zijn bij de jonge hengsten en de amateurs.. Ik dacht dat Flake ook mee zou doen, daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar..

Volgend jaar gaan we weer lekker verder! Iedereen nog succes die nog moet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:42

Gefeliciteerd!
Ik heb zelf heel lang op het NK rondgeslentert vandaag, ook dus beide de halter gezien.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 21:28

vraagje.. heeft iemand nog een plekje over voor een tent 1 nachtje? het gaat om zaterdag op zondag. het wordt anders zo laat, omdat we nog een aardig stukje moeten rijden voordat we weer thuis zijn.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 01:32

Francis en Jeddah van harte gefeliciteerd met jullie geweldige prijzen