Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Zorbadegriek schreef:Wat jammer alle toppers doen niet mee Salinero, paard van laurens, Ling van Gal en Jazz, het zal toch niet met het laag diep en rond te maken hebben.
Linde_ schreef:Heeft er iemand die Kur-muziek van Inge Verbeek?
horseyfries schreef:Zorbadegriek schreef:Wat jammer alle toppers doen niet mee Salinero, paard van laurens, Ling van Gal en Jazz, het zal toch niet met het laag diep en rond te maken hebben.
En wie stonden er op het podium? En hoe trainen zij?![]()
![]()
By the way, Jazz wordt niet meer LDR getraind, als ik zo dacht als jij zou ik met zekerheid durven beweren dat hij er daarom nu niet bij was....![]()
Het wordt echt te zielig hoor, tijd voor een andere hobby?
Kimble schreef:Zaterdag heel de dag de vlag gehesen samen Jolanda en met de Young Riders met Corinne. Was echt zo gaaf. Jolanda kreeg Anky der bloemen, echt super leuk!
was heel leuk 
veel fouten geweest zal dan ook wel erg moeilijk zijn geweest
wij zaten recht achter de vlaggen van de prijsuitrijking

wij hebben alleen smiddags even bij de dressuur gekeken ( zaterdag ) en verder alleen maar springen
Urose schreef:wij zaten met de ZZ-licht precies achter de vlaggen..
toen viel het me op van die vlaggen
heb er nog wel foto van..

Linde_ schreef:Heeft er iemand die Kur-muziek van Inge Verbeek?
AnoukShel schreef:Heeft er nog iemand foto`s gemaakt van het pony springen van zondag?
Fantine schreef:Sylvia, ah jij was dat!
ik zag iemand zn hoofd stoten, had echt iets van ah gosh
heb je misschien fotos van Carlos gemaakt?
Die viel nog mee, ik liep er met bouwen ook al tegenaan, alleen toen met m'n voorhoofd. Daar heb ik wel gruwelijk veel last van gehad zaterdag, doet nu nog zeer