Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Vond het wel raar dat er bij de galop stond dat hij af en toe in 4 tact ging terwijl iedereen dat juist de sterkste kant van dit paard vind. Bij een andere competitie voor 4 jarige dressuurpaarden had hij een 8 voor de gallop en nou een 6. Vond dat wel vreemd maar ik wist niet precies waar de jury's na afloop waren en ook niet wie het precies waren op Nico Schulpen na (die zat ook in de jury bij die andere dressuurcompetitie), maar die beoordeeld geloof ik alleen het exterieur. Nou in ieder geval toch bedankt.
Pannie schreef:vriendin van mij is gisteren met dr 4jarige in sevenum geweest. Had 72 punten en is dus door! had ik eik ook wel verwacht...vooral toen ik hoorde dat frenk jespers in de jury zou zitten. (daar krijgt zij altijd les van en hij is hélemaal weg van dat beestje) mjaaaaah toch goed gedaan!
liliputter schreef:zal mischien al gevraagd zijn maar wie weet de startlijsten te vinden van de pavo cup a.s zaterdag![]()
greetjebee schreef:Pannie schreef:vriendin van mij is gisteren met dr 4jarige in sevenum geweest. Had 72 punten en is dus door! had ik eik ook wel verwacht...vooral toen ik hoorde dat frenk jespers in de jury zou zitten. (daar krijgt zij altijd les van en hij is hélemaal weg van dat beestje) mjaaaaah toch goed gedaan!
Heeft de heer Jespers deze rit (mee)gejureerd??? Of is ie wellicht even uit het jury-tentje gestapt? Anders vind ik dit toch wel een heel kwalijke zaak!![]()
Olrike schreef:greetjebee schreef:Heeft de heer Jespers deze rit (mee)gejureerd??? Of is ie wellicht even uit het jury-tentje gestapt? Anders vind ik dit toch wel een heel kwalijke zaak!![]()
Nee hoor, hij deed stapte netjes uit het jurycommiteé.
Solvej schreef:Half 11 moet jeDan zal ik je vast tegen komen. Dankjewel, maar tegen een van Dominique zal die niet uitblinken haha en ik ook niet!