Volle zus van Shamrock Cobra. De foto is niet zo mooi, maar toch een beeld. Ze is trouwens drachtig van Shooting Star (zie hieronder)
Dit is een neef (ook door ons gefokt) van nr 20 (Frisia's Snow Wind), Frisia's Shooting Star. Ook goedgekeurd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
primera schreef:Misschien een blonde vraag maar kan je ergens uitslagen vinden welke hengsten goedgekeurd zijn? Ik was er alleen vrijdag en heb wel de a-tjes gezien die door waren.. heb ook nog welsh k (ja toch nannes die zette ik toch op de foto?) hengsten op de foto gezet.
Welshfanatic schreef:Hej lienet... jij ook hier!
76 was? Naam...
Ben idd ook wel van veel benieuwd naar het waarom ze er uit gingen... waren cker hele goeden bij waarvan ik nie kon snappen dat ze er uit gingen...
Zoiezo ff benieuwd naar het commentaar op Natan... hoor het denkik vandeweek wel van Tjebbe en hoop dattie met Jakob heeft gepraat over Lin dr veulen...
TequilaRos schreef:
Nannes schreef:Ja ik wilde ook foto's maken, kreeg ik alleen die reclame borden van Dog Chow erop
Shanna16 schreef:Welke was 84?
Sectie NWR toch?
lienet schreef:
Ik weet niet wie Morgenland's Fabian heeft gezien in de inrijbak......jammer genoeg waren er niet veel mensen daar.......dan zie je nog eens wat meer. Cedric werd gewoon in de krul getrokken.....verschrikkelijk......ik vind het ook echt een minipaard, te weinig ponyuitstraling. Trouwens, wie heeft er mee gedekt? Ik ken er geen een.....
Deze hengst is erg veel hengst en laat zich niet zomaar rijden.......pffffffffffff wat een moeilijk karakter. En als het nou een jonkie was.......ik vond het echt een vreselijk dier.....maar zo heb ik Fabian al vaker gezien....altijd moeilijk aan de hand en dus ook onder het zadel....niet mijn keuze wat karakter betreft!
jamielover schreef:@ Primera: volgens mij bedoel jij de sectie B hengst: Hoekhorst Imperial. Die heeft (vond ik ) een aparte kleur! Maar in het boekje staat dat het een palomino is!