Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CarpeDiem schreef:Jitske: haha, en anders julia wel
moonie schreef:jij ken ook iedereen he jitske
_Lisanne_ schreef:Hoe je ons kunt herkennen: Wij zijn fans van Meredith Michaels-Beerbaum, en denk dat dat ook wel te merken is vanaf de tribune..Ik heb iig een groot spanddoek mee, en fanpetje + fan T-shirt. Denk dat je ons dan wel moet kunnen herkennen!
haike schreef:_Lisanne_ schreef:Hoe je ons kunt herkennen: Wij zijn fans van Meredith Michaels-Beerbaum, en denk dat dat ook wel te merken is vanaf de tribune..Ik heb iig een groot spanddoek mee, en fanpetje + fan T-shirt. Denk dat je ons dan wel moet kunnen herkennen!
moet overdag werken dus denk niet dat jullie dan kan meeten. Of zijn jullie 's avonds ook nog te herkennen als fanclub?
_Lisanne_ schreef:Whaha.. was Kimmy even vergeten
haike schreef:_Lisanne_ schreef:Hoe je ons kunt herkennen: Wij zijn fans van Meredith Michaels-Beerbaum, en denk dat dat ook wel te merken is vanaf de tribune..Ik heb iig een groot spanddoek mee, en fanpetje + fan T-shirt. Denk dat je ons dan wel moet kunnen herkennen!
moet overdag werken dus denk niet dat jullie dan kan meeten. Of zijn jullie 's avonds ook nog te herkennen als fanclub?
moonie schreef:_Lisanne_ schreef:Whaha.. was Kimmy even vergeten
mijn vergeten he lis grrr
_Lisanne_ schreef:Ik heb er zin in
_Lisanne_ schreef:Dus... wie gaat er allemaal mee meeten? Misschien even op een rijtje zetten!
- Haike
- CarpeDiem
- _Jitske
- Bonnie_Fan
- Eqfan
- Narrator
- _Lisanne_
tisje schreef:krijg net te horen van mn lieve vriend dat hij me vrijdag overdag meeneemt naar indoorbrabant(L) maarre weet iemand of anky dan ook rijd? ik ben nog nooit eerder geweest..
Chris_Fire schreef:_Lisanne_ schreef:Dus... wie gaat er allemaal mee meeten? Misschien even op een rijtje zetten!
- Haike
- CarpeDiem
- _Jitske
- Bonnie_Fan
- Eqfan
- Narrator
- _Lisanne_
Merel90 en ik zijn er zaterdagavond ook.....Maar ik weet niet of we naar da feest ofzoiets toegaan. Hoelaat is dat? En waar??
haike schreef:bedach me net opeens dat ik nog geen vervoer terg heb voor zaterdagavond. Iemand die nog richting haaren moet?
Sjoert schreef:tisje schreef:krijg net te horen van mn lieve vriend dat hij me vrijdag overdag meeneemt naar indoorbrabant(L) maarre weet iemand of anky dan ook rijd? ik ben nog nooit eerder geweest..
www.indoorbrabant.nl
vrijdag 24 maart
09.00 Hal open
10.00 Dressuur Grand Prix CDI
12.00 FEI World Cup Dressuur Grand Prix presented by Nashuatec
16.00 Springen 1.40 op tijd Brabants Dagblad prijs
--------------------------------------------------------------------------------
19.00 Springen 2 fasen parcours Jensen Prijs
Show
21.30 Springen FEI World Cup I 1.50m op tijd Prijs van de Gemeente Den Bosch
Ze zou zomaar eens mee kunnen doen.