chatelaine schreef:Ik heb er zin in
Ik ook

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chatelaine schreef:Ik heb er zin in
OemmiejO schreef:hmm.. ik ga met mn ouders en mag kiezen tussen zaterdag of zondag.. wat raden jullie me aan?
lovewally schreef:ik kom zondag met indianrose, phantompjuh en miss elizen ik ben te herkennen bruine jas, donker lang haar
phantompjuh schreef:lovewally schreef:ik kom zondag met indianrose, phantompjuh en miss elizen ik ben te herkennen bruine jas, donker lang haar
eh? gaat elize zelf dan?
en bobbielover gaat ooook mee
verzorgpony schreef:zijn er nog bokkers met hun paardenwinkeltje daar??
IndianRose schreef:verzorgpony schreef:zijn er nog bokkers met hun paardenwinkeltje daar??
Als dat zo is,dan krijgen we toch wel boktkorting hea![]()
verzorgpony schreef:haha
moet je natuurlijk wel je bokt naam zeggen
haha geintje. ik ben benieuwd of Gijsenkim (ik weet niet hoe haar boktnaam nu is) er staat
verzorgpony schreef:oja, zijn er veel paardenspullen op paard & koets te koop? en is het duur (anders moet ik veel geld meenemen) ik heb er zo'n zin in
![]()
IndianRose schreef:verzorgpony schreef:oja, zijn er veel paardenspullen op paard & koets te koop? en is het duur (anders moet ik veel geld meenemen) ik heb er zo'n zin in
![]()
Ik neem ongeveer 65 euro mee.. (En dan nog 8,50 voor entree)
Heb lang gespaard,en dan weet ik dat ik genoeg bij heb
Tinne schreef:Genoeg?Als je daar rondloopt wil je veeeeeeeeel kopen.. Of althans, ik dan
.
Ik word er een beetje koopziek van als ik al die paardenspullen bij elkaar zie
whoopylover schreef:Entree was toch 13.50? Of heb je zo'n kortingskaart uit de Bit?
Citaat:KINDEREN 6-14 JR 8,50
Citaat:VOLWASSENEN € 13,50
melisranger schreef:ik kom zondag met 3 andere vriendinnen en ouders![]()