chatelaine schreef:Ik heb er zin in
Ik ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chatelaine schreef:Ik heb er zin in
OemmiejO schreef:hmm.. ik ga met mn ouders en mag kiezen tussen zaterdag of zondag.. wat raden jullie me aan?

lovewally schreef:ik kom zondag met indianrose, phantompjuh en miss elizen ik ben te herkennen bruine jas, donker lang haar
phantompjuh schreef:lovewally schreef:ik kom zondag met indianrose, phantompjuh en miss elizen ik ben te herkennen bruine jas, donker lang haar
eh? gaat elize zelf dan?
en bobbielover gaat ooook mee
verzorgpony schreef:zijn er nog bokkers met hun paardenwinkeltje daar??
IndianRose schreef:verzorgpony schreef:zijn er nog bokkers met hun paardenwinkeltje daar??
Als dat zo is,dan krijgen we toch wel boktkorting hea![]()
moet je natuurlijk wel je bokt naam zeggen
haha geintje. ik ben benieuwd of Gijsenkim (ik weet niet hoe haar boktnaam nu is) er staat
verzorgpony schreef:haha
moet je natuurlijk wel je bokt naam zeggen
haha geintje. ik ben benieuwd of Gijsenkim (ik weet niet hoe haar boktnaam nu is) er staat
) ik heb er zo'n zin in
. Zag al dat er gemeld was dat ik ook ging
.
verzorgpony schreef:oja, zijn er veel paardenspullen op paard & koets te koop? en is het duur (anders moet ik veel geld meenemen) ik heb er zo'n zin in
![]()
Als je daar rondloopt wil je veeeeeeeeel kopen.. Of althans, ik dan
.
IndianRose schreef:verzorgpony schreef:oja, zijn er veel paardenspullen op paard & koets te koop? en is het duur (anders moet ik veel geld meenemen) ik heb er zo'n zin in
![]()
Ik neem ongeveer 65 euro mee.. (En dan nog 8,50 voor entree)
Heb lang gespaard,en dan weet ik dat ik genoeg bij heb
Tinne schreef:Genoeg?Als je daar rondloopt wil je veeeeeeeeel kopen.. Of althans, ik dan
.
Ik word er een beetje koopziek van als ik al die paardenspullen bij elkaar zie
dat heb ik dus altijd als ik op paardenevenementen loop, de groote koopneiging noem ik dat
Als ik dan niet te paard zit,kom ik bij je show kijken, taco is 1 van mn favo boktfjorden!
Kom iedere keer weer met teveel thuis hahaha 
whoopylover schreef:Entree was toch 13.50? Of heb je zo'n kortingskaart uit de Bit?

Citaat:KINDEREN 6-14 JR 8,50
Citaat:VOLWASSENEN € 13,50
.

melisranger schreef:ik kom zondag met 3 andere vriendinnen en ouders![]()
F]je kan met herkennen aan oranje haar en ga ook met een meisje met donker haar tot aan der kont:Pen in een vlecht [/color]