Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ellepel schreef:simsannah wat gaaf!
ik heb haar ook gezien,maar ik vond haar wat raar in de vacht zitten.
heb ze nog op de foto gezet omdat de moeder(denk ik) zo lief met haar hoofd op haar leunde.
[ [url=m/PwvGVi.jpg]Afbeelding[/url] ]
spannend!!
zorro schreef:Hoe oud is dit veulen waar je interesse in hebt? Eigenlijk.. dit dier stond op de markt, afhankelijk van de leeftijd kan er nooit veel of vanalles mee zijn, en je moet altijd rekening houden met pech en geluk. Het klinkt wat uit de hoogte en zo bedoel ik het niet, maar een veulen als deze zou ik gewoon kopen. Niks keuren, als je hem wilt dan koop je hem.
Ik durf rustig te zeggen dat de meeste handelaren helemaal niet zitten te wachten op hele verhalen, keuren, dierenartsen, koop hem of blijf weg. En zo simpel zou ik het zelf ook houden.
Ik denk dat je voor jezelf wel een prijs in gedachten hebt, ik denk ook dat je gevraagd hebt wat hij er voor wil hebben, kijk of je bij elkaar kan komen en klaar.
StalNollie schreef:Ladygiroc schreef:staat die duitse afrasteringverkoper ook in Hedel? ik heb hem nooit gezien maar ben laatste jaren niet veel geweest..
Ja in het midden op de splitsing, kunt ermee onderhandelen moet je wel beetje Duits spreken
Simsannah schreef:Ze zou van mei dit jaar moet zijn, ik heb niet een krater aan informatie over veulens, dit zou voor mij een project worden.
Daar heb en neem ik dan ook alle tijd voor.
Tandjes zag er wel goed uit, ze was alleen wel ontzettend moe, logisch natuurlijk.
Ze was verder, wel alert als ik bij haar in de buurt kwam, maar wel mak.
Ik heb niet in het bijzonder hele hoge doelen int oog, ik wil voor recreatief bezig zijn.
Geen sport in ieder geval.
Dat ligt mij totaal niet
Beenstand kan ik als leek niet al te best beoordelen, ik kan me iedere 10 min wat anders vinden van haar benen ..
De prijs is voor nu "rond" maar ik heb toch het idee dat ze aardig geprijst is. Maar he, wie weet lukt het om nog wat er vanaf te krijgen.
Dat is altijd mooi meegenomen
. Hoop dat het gaat lukken! Houd je ons op de hoogte? Humpiedumpie schreef:Simsannah schreef:Ze zou van mei dit jaar moet zijn, ik heb niet een krater aan informatie over veulens, dit zou voor mij een project worden.
Daar heb en neem ik dan ook alle tijd voor.
Tandjes zag er wel goed uit, ze was alleen wel ontzettend moe, logisch natuurlijk.
Ze was verder, wel alert als ik bij haar in de buurt kwam, maar wel mak.
Ik heb niet in het bijzonder hele hoge doelen int oog, ik wil voor recreatief bezig zijn.
Geen sport in ieder geval.
Dat ligt mij totaal niet
Beenstand kan ik als leek niet al te best beoordelen, ik kan me iedere 10 min wat anders vinden van haar benen ..
De prijs is voor nu "rond" maar ik heb toch het idee dat ze aardig geprijst is. Maar he, wie weet lukt het om nog wat er vanaf te krijgen.
Dat is altijd mooi meegenomen
Nu al een geweldig verhaal. Hoop dat het gaat lukken! Houd je ons op de hoogte?