Eper Paarden4daagse 2022

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 16:18

MarlindeRooz schreef:
Er wordt natuurlijk vooral gefilmd (door mij hihi) wanneer het lekker druk is. Er zijn later op de middag vaak maar een paar combinaties bij de start hoor!

Oh ja bij de start viel het me mee. Bedoel meer onderweg. Kwam de meute onderweg ook paar keer tegen. Allemaal dicht op elkaar. Misschien dat het beter is als je laat in de middag start inderdaad.

Kkkaren

Re: Eper Paarden4daagse 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 16:22

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 18:24

Superleuk.Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:18

Ik heb vandaag weer niet met mijn groepje gereden. Wij kwamen op stal, band weer plat. -O-
En toen was het 10 over 12 uur, oftewel alles was dicht qua brommer en fietsenwinkels op eentje na. Dus die gebeld of die even na sluit wilde wachten om te kijken of de band gefixt kon. Echt, ik doe weer eens ergens aan mee. Maar in ieder geval pony in de trailer en heen gereden. Mijn pony heeft keurig nieuwsgierig staan kijken wat ze allemaal met de band deden daar midden in het centrum van Epe. Nogmaals alle lof dat ze op ons wilden wachten en wilden helpen. Als we weer een fietsenmaker in Epe nodig hebben, dan weet ik waar ik heen wil. In ieder geval, er zit nu hetzelfde goedje in mijn band wat ze ook in banden van mountainbikes doen. Dus hij kan nu moeilijk weer lek. Maar ik kon dus rijden vandaag. Goed uitgereden, pony staat nu op stal te slapen. Hij was wel wat druk, zaten vaak in een galopje. De heuvel moest ik de laatste meter lopen, hij kwam echt net te kort. Maar ik ben super blij en hij ook! *\o/*
Afbeelding

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:21

Wat fijn Jorex!!!!
Welke fietsenmaker had je? Naast de Domino's Pizza in het centrum? Daar had ik laatst ook heel fijne ervaring met m'n fiets. Gek trouwens dat alles zo vroeg dicht is.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:40

Nee die was dicht. Ik ben naar die aan de hoofdstraat geweest. Ja is daar op woensdag altijd het geval zei hij. Alles dicht s middags. Ik vond het vooral vreselijk onhandig, maar was zo blij dat hij ons even kon helpen.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:42

Wat een pech jorex maar blij dat je toch mee kon doen

Toffe foto,s

Afbeelding

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 21:21

Oh ik heb een klein stukje achter/ naast jou gereden Jorex! Die dappere kleine <3 Fijn dat het gelukt is met de band. Wat een ellende joh.

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 21:31

Ik vond het een mooie rit vandaag! Gelukkig niet zoveel op de harde weg. Mijn paard gedroeg zich buitengewoon goed.

Froukje7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 23:06

Wie weet de naam van de fotografe, die dinsdagmiddag op het eerste rechte pad langs de hei zat (pad met fietspad ernaast) Ze had haar naam op een groot bord links gezet, maar ben de naam vergeten.

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 00:25

Ik dacht al onderweg zou dat de pony van Jorex zijn en dat was dus zo!
En Tinkermuts heb ik ook 2x voorbij zien komen volgens mij, de manen en staart van jouw paard zijn zo ontzettend mooi <3

Ik kan alleen maar trots zijn, voor Anton was dit de tweede dag Vierdaagse ooit en hij heeft het echt fantastisch gedaan! Helemaal blij!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 01:13

Dankjewel Lisa, ik krijg de hele weg zoveel leuke complimenten over dax z'n behang.

Jullie zijn de twee met lekkere voorwaartse hafjes die nog een mooie ouderwetse bouw hebben?

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-22 08:38

Ik was dit hele topic alweer kwijt, haha.

Dinsdag samen gestart en alleen verder gereden. Hij was aan het begin heel relaxed, maar na een tijdje raakte hij de focus op mij kwijt. Daarom na de pauzeplek alleen verder gereden en dat ging top. Lekker hele stukken gedraafd en lekker relaxed.

Gister liep de route door “ons” bos dus bekend terrein! We zijn alleen gestart en Palm deed het super. Helaas liep hij niet helemaal lekker. Ik twijfelde eerst in stap nog of het door de vele steentjes kwam, maar toen we op fijne zandpaden kwamen merkte ik in draf dat het niet goed zat. We waren vlakbij stal dus we zijn naar huis gewandeld. Mijn vriendin/dierenarts moest toevallig bij ons op stal zijn voor een ander paard dus die kon hem direct nakijken. Helaas loopt hij kreupel vanuit zijn schouder na een trap van zijn rijmaatje dinsdag. Waarschijnlijk is hij er door de adrenaline doorheen gelopen dinsdag. Nu dus een paar weken rustig aan doen.

Ik ben wel echt heel trots op hem. Een aantal weken geleden reden we niet meer omdat het echt niet lekker liep tussen ons. Nu hebben we heerlijk gereden met z’n tweetjes en dat op zo’n drukke vierdaagse!

Vandaag start ik dus niet en morgen wel met Winnie voor de wagen.

Leuk dat jullie blij zijn met de goodiebags van Cavalor! Ik sta vandaag in de stand dus kom gezellig langs :D

Heb nog een leuke foto gevonden :)
Afbeelding

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 09:15

Froukje7 schreef:
Wie weet de naam van de fotografe, die dinsdagmiddag op het eerste rechte pad langs de hei zat (pad met fietspad ernaast) Ze had haar naam op een groot bord links gezet, maar ben de naam vergeten.

Dat was ik denk ik! Mijn foto's komen online op https://www.ebfotografie.com/evenementen

De helft van dinsdag staat er al op. De rest volgt vandaag. Vrijdag ben ik er weer :)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-22 09:18

evelien1000 schreef:
Froukje7 schreef:

Dat was ik denk ik! Mijn foto's komen online op https://www.ebfotografie.com/evenementen

De helft van dinsdag staat er al op. De rest volgt vandaag. Vrijdag ben ik er weer :)

Leuk, ik heb je gemaild met een bestelling :)

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 09:40

Jets schreef:
evelien1000 schreef:

Leuk, ik heb je gemaild met een bestelling :)

Leuk, dankjewel! Ik ga zo de eerste factuurtjes versturen en doe mijn best om iedereen binnen 24 uur na betaling de foto's te sturen :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:00

Leuke foto's Evelien!
Ik mezelf zoeken. Oh ja, dinsdag heb ik niet uitgereden. _O-
Ik ben zelf wel benieuwd wie er in de bocht zat gisteren op de route. Ik reed echt recht op haar af, want mijne was een beetje haastig, dus ik nam de buitenbocht. Hij wilde mijn tweespan maatjes inhalen.

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-22 10:36

Jorex schreef:
Leuke foto's Evelien!
Ik mezelf zoeken. Oh ja, dinsdag heb ik niet uitgereden. _O-
Ik ben zelf wel benieuwd wie er in de bocht zat gisteren op de route. Ik reed echt recht op haar af, want mijne was een beetje haastig, dus ik nam de buitenbocht. Hij wilde mijn tweespan maatjes inhalen.

Misschien Britt Sibie ?

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:42

evelien1000 schreef:

Leuk, ik heb je gemaild met een bestelling!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 11:25

Hoe kun je die fotografen allemaal vinden?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 11:46

Nee was een andere. Volgens mij was het vlak na de pleisterplaats. Het was een bocht naar rechts en zij zat links van het pad vanuit ons oogpunt.

Wat sneu zeg Jets. Hopelijk is ie snel niet meer kreupel.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 12:10

Sterkte met je paard jets.

Ik rij vandaag noet, hij doet het super maar omdat ie een blessure heeft gehad wil ik hem toch nog beetje ontzien en rustdag ertussen.
Iedereen veel rijplezier

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 12:43

Sterkte voor Palm, Jets. Wel een mooie foto!

Ik rijd vandaag ook niet. Hij is zo druk dat ik hem tegen zichzelf in bescherming moet nemen. Gister wel heel fijn gereden, grotendeels alleen en op het laatst heb ik hem twee kilometer achter een menwagen geparkeerd zodat hij verplicht moest stappen. Vond ‘ie stom. :))

Tinkermuts: via de insta pagina van de avondvierdaagse. Als een fotograaf ze tagt dan delen ze het in hun verhaal.

Fijne rit allemaal!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 19:47

Thanks, ik heb helaas geen instagram

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 20:33

Ik heb staan fotograferen op maandagavond (clinic), dinsdag de hele dag op de heide in blok C, woensdag van vrijwel het begin (eerste 3 combi's net gemist) tot 17 uur in een bocht bij een stukje heide en donderdag van begin tot 18 uur op de heide. Morgen ben ik er niet bij.

Afbeelding
Afbeelding
edit: de foto's zijn gewoon scherp hoor, ook al lijkt het hier niet zo :+

Mijn foto's zijn te vinden op OYPO, maar mail vooral even als je iets wilt bestellen, dan kijk ik even iets kritischer naar de nabewerking :)