Daphara schreef:Haha, ik krijg precies hetzelfde zadel voor Duke, alleen is de mijne nog niet binnen.
Zit echt als een troon, heel blij mee!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chanelle14 schreef:Daphara schreef:Haha, ik krijg precies hetzelfde zadel voor Duke, alleen is de mijne nog niet binnen.
Zit echt als een troon, heel blij mee!
Miefje schreef:Volgens mij heb je altijd het recht om op je originele starttijd volgens de startlijst te starten? Of zeg ik nou iets heel raars
Granoek schreef:Miefje schreef:Volgens mij heb je altijd het recht om op je originele starttijd volgens de startlijst te starten? Of zeg ik nou iets heel raars
Volgens mij geldt dit alleen bij last minute wijzigingen, en dit was een ander soort fout.
Niet dat ik dit goed praat hoor, blijft een fout langs hun kant.
Volgende keer beter! Ik zit ook al met een geplooide stang. Hier gelukkig alleen maar minder prettig om naar te kijken maar wel nog functioneel haha
Monique1963 schreef:Je hele topic gelezen en genoten van je filmpjes. Wat een schitterend dier en wat een leuke combi zijn jullie! Dat rode jasje moet je erin houden!
Het leukst vind ik de kur op muziek met je vriend. Gaaf dat is echt weer eens iets anders live muziek bij een kur. Ook dat hij zingt, stoer!
Ik stip je aan.