zorro schreef:Ik ga alleen, en heel bewust ook! Ik heb een whiplash en ik denk dat het erg pittig gaat worden voor mij. Maar ik wil zo graag heen dat ik het er voor over heb. Denk ik
Maar bewust alleen dus, dan kan ik gaan zitten wanneer ik wil, uitrusten zolang ik wil. Als ik met anderen ga voel ik me snel lastig als ik het niet meer kan volhouden, dan belemmer ik die mensen toch. Dat wil ik niet, niet leuk voor de anderen en ook niet voor mij. Dus gewoon lekker op mijn eigen tempo alleen!
Heen rijden lukt me niet, maar ik kwam er achter dat er een bus rijdt, zo'n dagtocht. Ideaal, die touringcars zitten meestal prima. Mijn vriend brengt en haalt me, en dan kan ik in de bus nog even bijkomen. Kan pijnstillers nemen zoveel ik wil omdat ik toch niet hoef te rijden. Moet goedkomen. Trolley mee, en geen zware dingen kopen, of een kluisje huren ofzo.
Ik heb er zin in, ben echt blij dat ik toch heen kan!
Laatste keer dat ik er was was ik de chauffeur, nu laat ik me rijden, mag iemand anders doen, ik ga dat niet redden en ze gaan maar lekker zonder mij shoppen als ik ergens wil zitten chillen in mijn eentje met een borrelplankje

Wij gaan voor zo'n auto P 10 ( geloof ik) en dan bij de kassa roepen "wie doet er mee voor groepskorting?" En dan de bus naar de beurs.
Grote auto vol gepropt met mensen en terug ook nog met spullen

Wil zo'n lange rijjas zodat ik droov blijf buiten rainlegs zijn leuk maar ook niet alles.