Je Kunt er ook een leuke ik steun Daantje actie van maken. Iedereen die een kaartje wil maakt een klein bedrag over zodat TS uit de kosten is en een klein steuntje in de rug heeft voor de kosten van Daan!
Stille meelezer meld zich! Mocht het een steun daantje actie worden doe ik ook mee! Wat een dropje is het toch ook, super dat je je zo voor hem inzet ts!
IngridM
Geplaatst: 05-12-17 22:21
XLeandrosX schreef:
Je Kunt er ook een leuke ik steun Daantje actie van maken. Iedereen die een kaartje wil maakt een klein bedrag over zodat TS uit de kosten is en een klein steuntje in de rug heeft voor de kosten van Daan!
Ehhhh ik geloof dat ik maar eens in actie moet komen.....? Wat zouden de kosten zijn voor het printen van een kaart, een envelop en een postzegel? Ik weet dat echt niet, ik woon nl in Frankrijk. Ik wil de organisatie wel op mij nemen TS als je dat fijn vindt?
Ik zou als ik jullie was eerst even contact opnemen met een Mod. Want ik geloof dat inzamelingsacties niet mogen op bokt. Zou het eventjes navragen in iedergeval
LoveBodin
Geplaatst: 05-12-17 22:45
Klopt, inzamelingsacties mogen niet op Bokt. Gaat dus allemaal via PB moeten , dan kan het wel gewoon .
Een link in je onderschrift mag dus wel volgens de regels Wellicht mag je dan in je onderschrift ook verwijzen naar je profiel...? Dat is uiteindelijk persoonlijk. Dat zou wel duidelijk zijn voor de meesten lijkt me. (nu nog bedenken hoe de kaart tot stand komt...)
wauwww!!! ben echt sprakeloos gewoon! wat zijn jullie, stuk voor stuk overweldigende mensen♡ ik ben jullie zo dankbaarr! ik ga eens kijken hoe ik een foto oo de kaartjes krijg, postzegels en enveloppen heb ik thuis liggen!
Rene62
Geplaatst: 06-12-17 00:03
mooi te zien/lezen dat er nog mensen zijn zoals jij.
Naar mij word het een duur opstuur grapje, gezien ik in Amerika woon tot eind januari, dus dat hoeft niet, maar ik wil met alle liefde een steentje bij dragen aan de Daantje-actie En ik snap je hoor, ik had hem ook mee genomen, als dat hoopje ellende je zo hoopvol aankijkt....
hij ligt inderdaad vrij veel. maar zodra hij op staat begint hij ook weer meteen met eten. dat is wel erg fijn. eerst als hij lag waren zijn beentjes ijs en ijskoud. zelfs zjjn beentjes blijven nu warm terwijl hij ligt. dus dat is mooi positief:)
Is wel logisch dat hij veel licht denk ik, zijn lichaam is veel te druk bezig met herstellen, groeien kost al energie voor een baby, laat staan voor een met zoveel problemen en achterstand.
gisteren samen gegourmet met het gezin.... een vreselijk nacht achter de rug waar het toilet mijn beste vriend vannacht was gaan we er nu weer tegenaan. ik ga zometeen eens met hem wandelen. ben benieuwd hoe hij het doet:) bedankt iedereen voor de vele lieve berichten! maar ook PBtjes! echt helemaal geweldig♡ ik zal zometeen een update plaatsen:)
Iets te veel of wat verkeerds gegeten gisteren? Sterkte vandaag en een dikke knuf aan Daantje. Ik vind het echt geweldig wat je voor hem doet. Hij had geen beter huisje kunnen vinden.
iets verkeerd, ik eet altijd al heel minimaal met dat soort momenten maar toch weer plank mis geslagen helaas. komt wel goed, is alleen weer een les voor de volgende keer. ik vertrek nu richting de paardjes:)
het kleine ventje heeft vandaag sinds 5 weken een stukje gerend:D wel had ik het idee dat hij het koud had, heb hem een extra dekentje omgedaan. hij is alert, eet goed en heeft zelfs gerend, ook zijn mondje is beter. je merkt wel hij is wat vermoeider, hij wilt zoveel dat het lijkt alsof ie zich zelf voorbij gaat. even de rem erop en rustig aan.