Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarnaast is het mijn stiekeme hobby om te vlechten, vind ik zo leuk om te de doen
dan neem ik hem in elk geval mee haha
. Ghostattack schreef:Is er iemand die toevallig om 9:00 ook aanwezig is bij de cross en mij zou kunnen filmen? Ik wil het gebruiken voor een vlog, maar ik vertrouw mijn vader niet met zijn filmskills

its_laraa schreef:Ghostattack schreef:Is er iemand die toevallig om 9:00 ook aanwezig is bij de cross en mij zou kunnen filmen? Ik wil het gebruiken voor een vlog, maar ik vertrouw mijn vader niet met zijn filmskills
Vriendin die meegaat gaat mij in ieder geval filmen dus ze wil vast ook wel wat van jou filmen!
En ik doe zelf de gopro op dus misschien dat je daarin ook nog in voor komt :p
Heb er heel veel zin in!! Wel vroeg op want moeten al om half 7 weg!

. Alleen mijn mooie ikea krukje past er niet meer bij in, moet die maar in de kofferbak
kionasuppie schreef:Ehh jaa... mijn lijstje wil je ook niet zien.... is geloof ik t langste van iedereen hier oeps... en western en engelse optoming neemt veel ruimte in!
Net lekker gewassen en pony op stal gezet, morgen gaan wij om 7:15 richting Ermelo!
Maar bij ons moet ook de sulky nog mee, in de bus past dat lekker makkelijk en de andere zooi kan er ook zo in zonder passen en meten.
nu terug naar huis en morgen om half 7 weer die kant op. Hier ook een hele volksverhuizing met spullen hoor
2 paarden allerbij 2 zadels