Vind die Zorse echt te schattig.
Calandra wat voor dier was die lichte op foto 3? Ik vind die appie ook erg leuk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ga vanmiddag nog even kijken maar anders zou ik geheid met iets thuis komen..
.
KirstenChes schreef:Wij hebben ook ons weidemaatje gevonden een leuk grote maat shet zwart merrie veulen. Floortje.
[ [url=m/GW4hIB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zag verder ook nog een mooi groot champagne kleur paard

StormMilagro schreef:scilla123 schreef:Nou hier ook alweer thuis.
Helaas vond ik het erg tegenvallen dit jaar. Klein afgeschermde ruimte waar alles dicht op elkaar stond en veel mensen liepen. Ze willen het diervriendelijker maken. Nou dat vind ik op deze manier echt niet. Normaal kon je er vaak ruim achter langs lopen, was nu ook niet het geval. Als er nu wat gebeurd weet je iig dat je geen kant op kan.
De hele charme van de anders zo leuke zuidlaardermarkt was er dit jaar niet helaas.
[ [url=m/E0Vwe1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/raJCY6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow een zorse! Weet iemand wat daarvoor gevraagd werd (veel te veel waarschijnlijk) of wie de handelaar was?
welmoed__ schreef:Ik ben net terug.
Het is inderdaad wat aan de kleine kant, maar er zijn ook minder paarden/pony's heb ik het idee.
Dustinlover schreef:KirstenChes schreef:Wij hebben ook ons weidemaatje gevonden een leuk grote maat shet zwart merrie veulen. Floortje.
[ [url=m/GW4hIB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zag verder ook nog een mooi groot champagne kleur paard
Dat is mijn oude paard![]()
[ [url=m/PX65w3.png]Afbeelding[/url] ]
Die welshjes op de foto en dan de 2 linkse stonden paar weken terug ook in Wijchen. Vond ze toen te duur, nu ben ik er niet helaas ofja maar goed ook want dan had ik men oude paard weer mee terug genomen.
Calanddra schreef:Paar fotootjes.
[ [url=m/XMLRYQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RuziXk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Ne8p1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oDZ47L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/99vND1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cUizLG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/suvVnr.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ONWcGP.png]Afbeelding[/url] ]
Leuk bont dier, stond hier te eten.
[ [url=m/XERhXR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vond ik erg leuk ♡ later nog terug gegaan omdat ik toch wel benieuwd was naar de prijs. Maar hij was helaas al weg.
[ [url=m/JdmUTD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8HN8hd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond het wel een beetje jammer dat we 9 vd 10x geen handelaar konden vinden om info te vragen. Kwamen niet om iets te kopen maar waren wel benieuwd naar wat meer info en de prijzen.
Ik vond het ook erg jammer dat je de dieren alleen eigenlijk van achteren kon bekijken.
Verder zag het merendeel erg goed uit. Zag overal ook vrij veel hooi liggen.