Heb nog een eurostar dekje kunnen scoren. Weet iemand hier de naam van? Van deze kleur/collectie? Op het prijskaartje stond: van 57,95 voor 24,95. En bij de kassa hoefde ik maar 11,25 te betalen Ik heb maar niks gezegd, haha!
Ik heb gevonden welke kleur het is, haha! Het is de multistripe Mouse/Terra
Jarmo
Geplaatst: 13-07-16 13:33
Wat leuk nienke!!
Ik ben ook zeer geslaagd, een vliegenkap, vliegen uitrij deken, neusriem, hondenriem, een paar brancardbeugels voor de kar , manenkam en een zweep gekocht. Dit allemaal voor maar 37 euro Vond het wel erg jammer dat er weinig dressuurdekjes en regendekens maat 185 waren die echt waterdicht waren. Had er maar 1 gevonden en daar zat een sticker in dat hij niet meer waterdicht was :/
Er waren idd heel weinig dressuurdekjes. Heb er misschien maar 7 of 8 gezien, en wel 100 veelzijdigheid denk ik...
Cheese
Geplaatst: 13-07-16 13:55
Zo ik zal ook even mijn aankopen showen In totaal was ik iets van €62 euro kwijt voor alles!! Echt geen geld! Ik denk dat ik volgende week nog even ga kijken als er misschien bijgevuld is haha. Heb ook wat dingen laten liggen waarvan ik nu al denk... oh dat wilde ik toch ook.
Halster + touw + vliegenfrontriem
Eurostar col sjaal
Vliegenkap en vlieggennetje
Losse vliegenhals (oh zo fout, I know. Maar voor dit geld wilde ik het wel eens uitproberen)
Vliegendeken
HV Polo zweetdeken (orgineel €100)
Hv polo bodywarmer (origineel €80)
Laatst bijgewerkt door Cheese op 13-07-16 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Er waren niet veel mooie halsters vond ik. Veel oud spul. Of maat pony. Leuke caps waren er wel maar wel kleinere maatjes, tot 56 Maar als je goed zoekt zit er denk ik altijd wat bij.
Desireeee_x ik zou het er niet voor over hebben vanuit Ede! Maar dat moet je zelf weten ^^
Mirriezz, ze verkochten best veel soorten en maten laarzen, heb vooral heel veel Petries gezien
germie
Geplaatst: 13-07-16 18:30
Wordt er weer aangevuld? Ik aas nog op een duur merkhoofdstel (en nu voor weinig natuurlijk, want heb eigenlijk geen hoofdstel nodig) en een paar laarzen. Maar de vorige keer hadden ze niets in mijn maat.