Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iejoor schreef:Heeft er iemand dit paard gekocht/weet waar hij/zij terecht is gekomen?![]()
[ [url=m/uhJALR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SSP99I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Oseded.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was net mijn geld aan het ophalen maar toen was hij/zij verkocht![]()
Weet iemand waar hij/zij nu is?
Iejoor schreef:Heeft er iemand dit paard gekocht/weet waar hij/zij terecht is gekomen?![]()
[ [url=m/uhJALR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SSP99I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Oseded.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was net mijn geld aan het ophalen maar toen was hij/zij verkocht![]()
Weet iemand waar hij/zij nu is?
greetgibo13 schreef:xPearl schreef:Ik vond de markt er wel netjes uitzien. Paarden hadden voldoende hooi etc. Was de 1ex dat ik hier was. Natuurlijk ook wel wat mindere dingen. En zag nog n palomino loslopen. En 2 dikke haffies die n oudere man omliepen.. Maargoed..
Ik zag ook 2 hele leuke bonte pony's. B-C maat. De bruinbonte stond in de knotjes en die andere zag er ook goed uit. Wou die bruinbonte graag kopen. Ben benieuwd of een bokker die heeft genomen. Stonden er om 10u nog. Had een blauwe O op zn kont
[ [url=m/nDG2SZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pony is verkocht naar italie. Overal waar een O op stond was voor italie. Rond 7uur met de eigenaar van de bonte op de foto gepraat was al gauw verkocht voor 1650 viel me nog best mee
Vientje schreef:Die zagen wij ook Iejoor, arme magere stakker. Jij hebt dus nog geprobeerd hem/haar te kopen?
Dreamy schreef:Er zou een pony staan, Tommy uit Ponypark Slagharen, en mijn stalgenoot wil hem dolgraag komen halen. Ze is nog onderweg. Iemand die heel toevallig weet welke pony het is en kan vertellen of ie er nog staat? Ik krijg zo een foto.
Edit:
Foto:
[ [url=m/GY8AbU.jpg]Afbeelding[/url] ]
pluisje88 schreef:Haha oke. Ben best benieuwd wat er voor zoiets gegeven wordt. Ben een markt nono dus geen flauw idee wat daar normale prijzen zijn...
MightyJoe schreef:Believe, heb je een foto van die bonte palomino?? Ik heb hem niet gezien maar ben wel benieuwdWas het een veulen?
Wel een paar leuke paarden gezien! Vond vooral een bonte leuk. Liepen ze steeds mee over de markt.