Ik zit, tijdens het leren, naar de webcam te kijken en elke keer was het nog heel stil, maar nu is er volop actitiveit Volgens mij wordt het parcours vandaag opgebouwd?
In ieder geval wel herkenbaar zo Mij herken je aan mijn nog iets waggelende loopje met dank aan die verbrijzelde voet ik moet nu twee keer per dag stappen met meneer... en dat voel je wel na een paar weken.
Gerdjee
Geplaatst: 14-06-16 12:30
Haha grappig om dan straks mensen te herkennen Mij herken je in ieder geval aan mijn camera met gekleurde draagband
Super ik heb net nog een top les gehad met m'n paard! Ze is wel ontzettend hengstig dus ik hoop dat ze volgende week goed te rijden is!
c_alsemgeest
Geplaatst: 14-06-16 20:42
Ja heb er nu wel super veel zin is als super groom Eerst baalde ik vooral dat ik weer niet mee kon doen omdat United zichzelf weer (weeeeerrrr!!! ) eens moest verwonden eind mei. Juist omdat ik zelf bovenverwachting goed hersteld was van die verbrijzelde voet... maar helaas pindakaas heb me er nu wel overheen gezet en we gaan er een feestje van maken. Dat is mijn core business tijdens de ARD
Hoe ben ik te herkennen? Meestal zoiets:
BrittOllie
Geplaatst: 14-06-16 21:29
Zijn jullie er dan allemaal zondag al om 14:00? Dan is onze eerste viertal show!
Haha Chantal zie ik wel lopen en Liselot ook, alleen dat mannetje op je buik is inmiddels wel wat groter geworden! Ik ben herkenbaar omdat ik veel bij de stand ben en ik start in het Z1 in het bruin. vanavond nog op het terrein geweest, de tenten staan al, alle stallen zijn gebouwd, het parcours werd gebouwd vanavond. Het is nu dus echt alweer "Ruiterdagen terrein"