Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pien_2010 schreef:Dit vind ik een heel heftig filmpje. Of het echt een pittbull is kan ik niet zien. Ik vind jou en je paard enorm dapper. Als pitbulls bijten laten ze namelijk niet meer los want dan gaan de kaken op slot het geen dit ras ook zo gevaarlijk maakt. Volgens mij is dit ras daarom ook verboden in NL (Klopt dat?).
Jolien87 schreef:sloffiee schreef:Dit klinkt misschien heel gemeen maar ik was afgestapt en had letterlijk dat beest ook gemolesteerd met mijn zweep
Zodat de hond jou vervolgens naar je strot vliegt.
.Jolien87 schreef:sloffiee schreef:Dit klinkt misschien heel gemeen maar ik was afgestapt en had letterlijk dat beest ook gemolesteerd met mijn zweep
Zodat de hond jou vervolgens naar je strot vliegt.
briitje schreef:Dit is ook echt onzin. Net zoals mensen denken dat als een pitbull een andere hond grijpt, hij ook mensen zou bijten. Dit zijn 2 hele verschillende dingen. Hond agressie, waar ze dus op gefokt zijn of mens agressie. Bij het laatste, zal er iets van een kronkel zitten. Want hier is dit ras niet op gefokt. Het eerste echter wel.
Dus de hond zal TS echt niet gegrepen hebben, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.