Sizzle schreef:Aha, op die fiets. Maar goed dan vind je dus heel veel niet goed en niet specifiek deze methode.
klopt...daarom zit ik ook op een berg in frankrijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Dat zegt niets. Ik zit op een berg (heuvel) in Zwitserland
geerke schreef:.Net als bierdoppen op tape op benen heendoen van springpaarden.
Sizzle schreef:geerke schreef:.Net als bierdoppen op tape op benen heendoen van springpaarden.
Maar dat doet per definitie pijn als ze de balk raken.
Dat snap ik dus ook niet.
Ik heb geen verstand van tuigers afgezien van de ene die ik in bezit had, maar dat was een rijpaard.
Ik durf dus niet te zeggen of de methode fout is of enkel de handen die het toepassen.
_maaike_D schreef:Nee
Sizzle schreef:Mag met een zweepje toucheren voor de spaanse pas wel dan?
Want daar staat het in de vrijheidsdressuurtopics vol van.
geerke schreef:_maaike_D schreef:Nee
met alle respect...ik krijg hier een ''de slager keurt zijn eigen vlees''idee bij.
Je kunt toch niet verwachten van mensen die deze methode kennen of hanteren dat die gaan zeggen dat de paarden er last van hebben?
Die zijn toch niet objectief?Net als dat een tegenstander ook niet objectief is natuurlijk.
Oliiviia schreef:Sizzle schreef:Mag met een zweepje toucheren voor de spaanse pas wel dan?
Want daar staat het in de vrijheidsdressuurtopics vol van.
Is dit qua dwang dan vergelijkbaar met deze ondingen?
Een aanraking om duidelijk te maken welk been je vraagt is toch niet te vergelijken met benen die omhoog worden getrokken?
Of bedoel je iets anders?
_maaike_D schreef:Oliiviia schreef:
Een aanraking om duidelijk te maken welk been je vraagt is toch niet te vergelijken met benen die omhoog worden getrokken?
Waarop baseer je dat benen omhoog worden getrokken?
Sizzle schreef:Volgens mij zijn hackneys vrij snel over de zeik, dus misschien is de directe inwerking van een zweepje juist wel veel stressvoller dan een aanwijzing van verder weg.
mistid schreef:Wat ik al zei: laat er maar een clinic op Horse Event komen.
_maaike_D schreef:Oliiviia schreef:
Waarop baseer je dat benen omhoog worden getrokken?