Een waardig einde voor je geweldige paard. Op een dag zullen jullie weer samen zijn, maar tot die tijd heb je prachtige herinneringen en het verdriet slijt iedere dag een beetje. Nogmaals heel veel sterkte
Ach wat is het toch altijd weer triest maar wat mooi dat het allemaal zo rustig en netjes is gegaan. Je hebt nu een afsluiting waar je vrede mee kunt hebben en op een goede manier aan terug kunt denken. De pijn is niet minder maar het zal slijten en je hebt nu een mooie herinnering aan je merrie en je weet dat het goed is zo. Heel veel sterkte de komende tijd de leegte zal nog wel even blijven en het verdriet ook.
Apochewinta
Geplaatst: 02-08-14 10:46
Fijn dat het zo goed verlopen is. Sterkte!!
CrazyCat
Geplaatst: 02-08-14 11:32
Fijn dat het allemaal zo rustig is gegaan ook met laden. Een hele knappe keuze. Heel veel sterkte met het gemis.
Houden van is helaas ook laten gaan ..Dappere keuze met respect voor je geliefde paard ..Tekend voor jou liefde voor haar en vooral dat je alles zo superfijn geregeld hebt zodat het voor haar allemaal goed was en jezelf daarbij zo wegcijferend...Je bent voor mij een baasje met een gouden hart voor haar dieren vriendjes ...Respect ....Heel veel sterkte de komende tijd met het verlies van je geliefde merrie .....
Nogmaals heel erg veel sterkte! Je bent een topbaasje voor d'r geweest! Maar jammer genoeg is houden van ook los laten.. Uit het oog, maar niet uit het hart
Wat ben ik blij dit zo te lezen...ondanks dat ik toch overal kippenvel heb. Heel mooi om te lezen dat ze eigenlijk gewoon "klaar" was om te gaan. Je bent een goed baasje met de juiste beslissing!