[***] schreef:Eten, drinken tijdens ontbijt, lunch en diner zit bij de prijs in. Ik vraag me af als je bijv 's middag nog wat wil drinken of snoepen, hoe dat zit?
dat bedoelde ik ook
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Klasien schreef:Overdag konden we in de kantine op stal ranja en thee krijgen en er stond ontbijtkoek.
Savonds zaten we met een groep bij elkaar, wat de rest deed weet ik eigenlijk niet. Wij hebben zitten kaarten en gewoon kletsen.
. Hi, hi, zoals je leest ben ik ook erg van de "gezellig" tijdens dergelijke uitstapjes.
Monopoly mee

Arcodavella schreef:Haha, heb je je al opgegeven Klasien? Of twijfel je nog?
) . Dat vond ik echt super service!Klasien schreef:De stallen hebben voor tralies, tussen de boxen is een dichte wand. Het zijn allemaal vreemden voor elkaar, een traliewand tussen de boxen zou erg veel onrust geven, ook met eten. Paarden die tegenover elkaar staan, zien elkaar dus. Maar in onze week stond alles overdag gewoon in de wei.<br abp="343">Er wordt een kamer indeling gemaakt. Als je samen met iemand naar de instructieweek gaat, wordt daar vast wel rekening mee gehouden. Vermeld het anders op je inschrijfformulier.<br abp="344">Ik heb zelf reuma met daardoor een slechte rug. Ze hadden mij een kamer alleen gegeven, zodat ik kon kiezen welk bed beter sliep en rustig kon slapen (zonder een ander te hinderen) . Dat vond ik echt super service!<br abp="345">Er is een zadelkamer die 's nachts afgesloten wordt. Je mag je eigen zadelkast mee nemen. Als je die hebt, zou ik dat zeker doen. Overdag kan namelijk iedereen bij je spullen. Dat maakte mij wel enigzins zenuwachtig, maar het is goed gegaan.
Bordspel is niet eens zo'n slecht idee