Outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden 2 juni 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 19:06

Ik zie goede resultaten voorbij komen :D

Ik mag ook zeker niet klagen, 175 en 176. :) Had vandaag een hele stomme tik met verkeerde hand groeten... :P Doe ik normaal nooit.. Weet niet waar ik het vandaan haalde vandaag, maar ik mag niet klagen, nog maar 2 keer gelest bij nieuwe instructrice en we zijn al veel vooruit gegaan!

Maar mn paard schrok wel even van het hekje dat omwaaide toen we daar net heen reden naar dat hekje in de proef :(:) :P

xandra88

Re: Outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden 2 juni 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 19:29

Dressuur was bij ons echt een drama! Ze wilde alleen maar heel hard naar de uitgang rennen om bij de andere paarden te kunnen zijn. Dus een erg onrustige proef en slordig gereden, wat ook duidelijk te zien was aan de punten (172 en 173)

Met springen aan de 40 cm mee gedaan, met 1 weigering verder een net parcours gereden. :D

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 19:38

En natuurlijk je vlaggenrace Xandra!! :D

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 19:45

Zo, heb weer een leuke dag gehad! Weer super geregeld allemaal, bedankt organisatie!

Dressuur ging vrij bagger. Eerste proef ging op zich wel netjes wat resulteerde in 198 punten en een vierde plaats! De tweede proef, ja wat zal ik erover zeggen. Hij was niet meer vooruit te branden, struikelde over alles, reageerde niet meer op mijn hulpen, ik kon er heeeelemaal niks meer mee. Dat was dus ook te zien aan de punten, zo slecht heb ik nog nooit gereden, maar ach voor alles een eerste keer.

Springen was de eerste keer dat ik meedeed. Deed mee met de 60 cm en ben zooooo trots op m'n knappe paard! Helaas wel een weigering gehad dus mocht niet door naar de barrage, maar hij deed het zo braaf wat ik al totaal niet verwacht had. Dus ik ben tevreden!

_Prisca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 20:11

Zo ik heb echt een top dag gehad! Heb echt genoten van onze aller eerste wedstrijd! WAUW :) Bedankt voor de organisatie! En weet allemaal niet met wie ik heb gesproken, maar wel met veel :p

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 20:14

De eerste ronde (40cm springen) ging hard maar goed, alles laten liggen.. maar de barrage.... 2 balken en een volte moeten rijden op 5 beetje (kwam er te krap op aan) Jammer....
Ze maken zich ontzettend sterk en dan kan ik doen wat ik wil, maar dan gaat ze gewoon..

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 20:25

hallo allemaal

hier bericht van de vermoeide organisatie. ook vanuit onze kant een gezellige maar vooral ook leuke dag gehad. springen en vlaggenrace waren top. heb echt hele leuke combinaties voorbij zien komen en springen ging super. erg leuk dat we nu hiervoor zoveel deelname hadden. vorig jaar maar 10 deelnemers voor het springen, nu 23!! super tof

helaas heb ik weinig van de dressuur gezien, maar ik heb mooie punten gezien

verder staan de uitslagen online op www.wedstrijdplatform.nl

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 20:36

Ik wil de organisatie bedanken voor deze super gezellige wedstrijd! :D _/-\o_ het is altijd een super fijne sfeer!

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 20:52

Iedereen gefeliciteerd met de goede punten en prijzen!
Voor degene bij wie het wat minder ging volgende x gaat het vast beter. :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 20:59

Leuk om alle verhalen te lezen 8-)

Iedereen nog Gefeliciteerd *\o/* Voor degenen waarbij het wat minder ging :(:) Hopelijk volgende keer weer beter :)

Aii RenWaBl dat zag er niet fijn uit :\ :(:) fijn dat nu weer lekker rond hebt kunnen springen 8-)

dippie25 schreef:
hallo allemaal

hier bericht van de vermoeide organisatie. ook vanuit onze kant een gezellige maar vooral ook leuke dag gehad.

+1 :D

Net lekker in bad gelegen en nu Niks Meer :z

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:03

De vlaggen race ging echt vreselijk :)) We gingen te snel en te lomp := Dus ze vielen er bijna allemaal weer uit. Twee jaar terug op het gras ging dat toch wel wat beter.
Springen ging eigenlijk best goed, alleen stom dat ik nog zo druk bezig was met 4 dat is hindernis 5 aan het vergeten was.

Maar ik vond het wel weer een super leuke dag met een goede sfeer en het was weer goed geregeld, hopelijk zijn we er volgend jaar ook weer bij :D

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:08

pluklief schreef:
De vlaggen race ging echt vreselijk :)) We gingen te snel en te lomp := Dus ze vielen er bijna allemaal weer uit. Twee jaar terug op het gras ging dat toch wel wat beter.
Springen ging eigenlijk best goed, alleen stom dat ik nog zo druk bezig was met 4 dat is hindernis 5 aan het vergeten was.

Maar ik vond het wel weer een super leuke dag met een goede sfeer en het was weer goed geregeld, hopelijk zijn we er volgend jaar ook weer bij :D

Deed jij ook de 40cm?? Leuk ijsje had je bij!!!

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:12

Melissa1996 schreef:
pluklief schreef:

Ja klopt! Wij hebben elkaar bij het springen gesproken toch?

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:13

pluklief schreef:
pluklief schreef:

Ja klopt! Wij hebben elkaar bij het springen gesproken toch?

Dat denk ik dan wel! Ik reed met Sientje, haf met korte manen (los).

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:15

Hee pluklief, jou heb ik dus ook gesproken! Echt een knappe ijsco!

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:16

weer thuis van een gezellige dag! Echt waar top georganiseerd +:)+
Voor mijn gevoel ging het niet helemaal lekker, ik en paard lief waren nogal gespannen. Sam vond ook nog dat ze vriendloos was dus heeft ze maar de hele wedstrijd vol gehinnikt :+
Dressuur toch nog 199 en 201 punten wonder boven wonder.
Springen een weigering op hindernis 5, maar meer mijn eigen schuld.
Daarvoor mag ik Sam niet de schuld geven, ze springt ook nog maar 1,5 maand :D

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:23

Ik heb nog 2 "overzicht foto's" van de dressuur ringen
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:25

Dressuur uiteindelijk 11e van de 17 oid, viel me niet tegen! Had er ook echt niks van verwacht :D

Ben nog steeds helemaal blij om het springen <3. Sunna had pas 2x eerder onder het zadel gesprongen, nooit hoger dan 40 cm en thuis is het nogal vaak balkenregen en dan springt ze zomaar even foutloos een parcoursje 40 en ook ontzettend braaf de barrage(waar we wel 2 balken hadden but who cares :D )

Was echt weer een superdag! Fijn georganiseerd en alles :)

Ik heb ook filmpjes van het springen(hilarisch die gangen van haar _O-), gewone parcours 40 cm:

En barrage:

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:29

Door de zenuwen heb ik maar weinig mensen gesproken helaas haha
En ook helemaal vergeten te vragen aan mijn moeder of ze foto's wilde maken, dat is wel heel jammer.

Zo te lezen is het voor iedereen wel een leuke dag geweest :)

Leuk om al die filmpjes van het springen te zien!

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:32

Allereerst wil de organisatie bedanken want was allemaal super geregeld
Ik ben super blij huiswaarts gekeerd! Dressuur ging top en waren 2x eerste met 187 en 189, voor de eerste keer M1. Manchester liep heerlijk en had ook leuk juryrapport :)
Vlaggenrace ging niet goed! Haha vlag laten vallen en toen ook nog eentje die uit de emmer viel waardoor ik af moest stappen.Pff
Springen ging wel heel lekker en waren 2e van de 40cm. Was onze eerste keer dus dik tevreden :j
Was een geslaagde dag
Iedereen gefeliciteerd met jullie punten

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:35

Heb ook maar weinig mensen van bokt gesproken! Herkende ook niemand :o zag wel fjord Angel voorbij komen maar niet gesproken

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:35

@Birmaantje: Had jij een body warmer aan?
Ik stond naast jou bij het wachten ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:36

Oh, stommerd! Wilde nog wel vragen hoe het bij jouw was gegaan, maar goed dus, mooi!

Super van het springen, Desiree! Hoorde dat mensen ervan stonden te kijken dat Angel alle balkjes liet liggen.. :))

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:43

Birmaantje dan heb ik jou ook gezien bij het springen. Ik dacht al dat ik Manchester herkende (van toen hij nog van Danielle was een keer in Ermelo gesproken toen)

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:44

Ik heb ook vast heel veel mensen van bokt gezien, maar ook maar weinig gesproken. Heb geen idee wie er dan wel en wie niet op bokt zitten haha.

Birmaantje, volgens mij heb ik jouw vlaggenrace gezien! Op een haflinger?

Degene voor mij in de dressuurring had ook een leuke haflinger en die had ook lekker gesprongen volgens mij! Maar daar heb ik ook geen idee van of die op bokt zit haha.