Foto's van dressuur staan er ook nog niet op. Als ik ze klaar heb komt er een link op de facebookpagina. Mocht je die niet kunnen openen, dan moet je even contact met me opnemen, dan stuur ik ze via de mail!
Kun je jezelf niet vinden dan wil dit niet zeggen dat ik geen foto's van je heb, die volgen dan nog later deze week. Ook kan het zijn dat alleen je eerste proef nog maar online staat. Wil je een foto nabestellen kan dit door een mailtje te sturen naar rm-fotografie@live.nl met het nummer van de foto. Je krijgt dan voor 5 euro per foto de foto('s) digitaal op origineel formaat zonder watermerk. Deze kun je dan gebruiken om af te drukken. Ook mag je ze op internet zetten maar alleen met mijn naamsvermelding!
het is prachtig weer, de zon komt al op, de puzzelrit is uitgezet en de marathon en vaardigheid liggen klaar!
kom gezellig meedoen voor het goede doel!!
21km te paard of met de aanspanning, door polder en bos.
U mag starten tussen 10:00 en 12:00,
Marathon en vaardigheid, die voor menners en ruiters is uitgezet.
De prijsuitreiking zal dan rond 17:00 plaatsvinden.
Kosten voor deze dag zijn €8,- per deelnemer (ruiter/amazone) of (kar+menner+1 groom) Voor elke extra persoon op de kar zijn de kosten €2,-.
start en finish; oefenterrein van ponyclub Princenhage, Rithsestraat 215 te Breda.
Tevens bieden we ook op 9 juni fotoshoots aan voor slechts € 12,50 Hiervoor ontvangt u per mail 10 foto’s op webformaat, waarvan u er 1 mag kiezen die wij dan voor u vergroten en afdrukken (20x30cm) en dan toezenden.
Alle foto's die ik op 26 mei heb gemaakt staan online!!!!
Nabestellen kan door een mail te sturen naar rm-fotografie@live.nl met het nummer van de foto. Voor 5 euro krijg je dan het digitale originele bestand die je dan zo groot en zo vaak af kan drukken als je wil! Ook mag je hem dan zonder logo op internet zetten (met naamsvermelding).