Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HafNap schreef:@ Martine, ik had eerst een KN Tango. Die zijn ook heel fijn. Maar vind de Anatomica nog fijner! Drunens Ruiterhuis is de importeur van Anatomica, dus als je die langs laat komen kunnen ze dat zadel ook vast meenemen voor je.
simpie schreef:Ik heb evt. nog een JC liggen 17 inch, met dikke wrongen, is een vrij kort zadel.
Hij was voor mij met mijn dikke billen eigenlijk te klein, heb er veel te lang mee doorgereden.
Kreeg laatst een aanbod van een vriendin om voor 125 euro een Euroriding Diamant 18 inch over te nemen, tja toen was de keuze snel gemaakt.
Omdat ik voor een koopje een nieuw zadel heb kunnen kopen, mag het JC zadel ook voor een koopje weg.
Heb ook nog een 16 inch Knightrider veelzijdigheidszadel liggen, voor als jullie nog is iemand weten, deze is echt zo goed als nieuw.
Denise_billy schreef:simpie schreef:Ik heb evt. nog een JC liggen 17 inch, met dikke wrongen, is een vrij kort zadel.
Hij was voor mij met mijn dikke billen eigenlijk te klein, heb er veel te lang mee doorgereden.
Kreeg laatst een aanbod van een vriendin om voor 125 euro een Euroriding Diamant 18 inch over te nemen, tja toen was de keuze snel gemaakt.
Omdat ik voor een koopje een nieuw zadel heb kunnen kopen, mag het JC zadel ook voor een koopje weg.
Heb ook nog een 16 inch Knightrider veelzijdigheidszadel liggen, voor als jullie nog is iemand weten, deze is echt zo goed als nieuw.
Die jc zou die passen op een pony met smalle schoft en brede schouder/rug?