Paard & koets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WiskyBokjes

Re: Paard & koets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 17:22

Ja :j Passoa stond daar op de hoek en Ruth daarnaast, en dáárnaast materialenhok. :j

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 18:18

Ik ben bekaf na dit weekend, vandaag gewoon weer moeten werken. Wekker ging weer om 6 uur vanochtend. Waren lamge dagen maar wel heel leuk. Heb wel wat mensen voorbij zien komen van hier, niemand aangesproken hadden het veel te druk. Mijn haflinger heeft zich geweldig gedragen op zijn aller eerste evenement. De stand van remedio en van ruiter naar trainer heeft aardig wat mensen langs gehad. Demos waren ook druk bezocht en veel leuke reacties gehad. Winnie heeft ook nog meegedaan aan de demo van de Nederlandse vereniging natural balance hoofcare en is door janna kroes behandelt met bowen therapie. Alle twee best interessant. Was wel blij toen ik gisteravond op de bank neer kon ploffen. Hoop dat er nog wat foto's voorbij gaan komen van onze demos.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 18:57

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:39

WendyBZ schreef:
Ja, leuk := Ik kon ''s avonds het zand nog uit mijn kleren kloppen :+

Ik was idd blij dat ik op de tribune zat :D !

Enne, Sjoerd elke keer als ik langs je stand kwam was je of foetsie of ontzettend druk bezig _O-

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:56

Ik vond het showblok met Ewoud erg leuk om te zien en ook ik kon vond 's avonds stukjes van de bak op plekjes tussen mijn kleding terug waar ik ze nooit verwacht had :o :=

@Dingetje, wat super dat pownie lekker liep nav de aanwezingen van Antoine de Bodt +:)+
@Gem, gave filmpjes.. en wat loopt Ster lekker :j
@Dennis, je staat overal goed op met knappe Withney.. helemaal leuk *\o/*

Hier ook een beetje brak na een druk weekend... vanavond maar op tijd naar bed :z
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 19-11-12 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:02

Wij hebben ook een leuke dag gehad, wel jammer dat we maar 3 rondjes mochten rijden maarja.
Eros was zoals gewoonlijk weer hartstikke druk, maar liet af en toe toch een paar leuke passen zien.
Waarschijnlijk heb ik meer bokkers gezien dan ik herkend heb :=

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:12

@Darwin, ik vond het leuk om Eros irl gezien te hebben (en jou gesproken te hebben), wat een knapperd is het toch <3.

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:21

Ollie1 schreef:
@Darwin, ik vond het leuk om Eros irl gezien te hebben (en jou gesproken te hebben), wat een knapperd is het toch <3.

Dank je, jouw pony liep wel lekker ontspannen, dat krijgen we met Eros niet voor elkaar op een show.
Hij heeft heel de weg naar huis lopen stampen op de trailer, gewoon frustraties.
Ik vond het in ieder geval ook heel gezellig.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:29

Ik heb ontzettend genoten dit weekend, en als prachtige beloning voor ons harde werk op zondag kregen wij de standprijs uitgereikt!'

Afbeelding

Letsdunit, je had prachtige pony's zeg!

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:32

Die hele linker heb ik een stukje van gezien, toen ze gingen draven :) , was leuk om te zien! Brave knol :D

Er reden er ook een paar bij, onder het zadel en voor de kar, wat alleen maar trekwerk was.. Ik schrok me echt kapot :oo

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:25

Eilander is een topper! <3
Hij heeft zoveel fans, niet te tellen.

Daarmee wil ik niets afdoen aan de andere paarden die voor Het Groninger Paard hebben meegewerkt.

Naast de Groningers heb ik nog veel meer mooie paarden en pony's gezien, prachtige Tinkers met geschoren figuren. Schitterende stippenpaarden, een stoere AraboFries en hele lieve Duitse buurdames van onze Eilander.

Ik heb zelf ook nog even een mini Bowen therapie behandeling ondergaan en op een huifbed gelegen. Dat laatste was een hele bijzondere ervaring.
Opstappen over het paard heen en dan gaan liggen en alle controle loslaten. Gek als je zelf gewend bent om op het paard te stappen en zelf de teugels of leidsels in handen te houden. Vertrouwen op de makke, maar pittige Fjordenpaardjes en de kundigheid van de koetsier.
Een overwinning op mijzelf en daarmee voor mij ook heel therapeutisch.

Ik heb genoten maar ben helemaal kapot. Op naar volgend jaar, nu weer inspiratie op doen voor de standaankleding. 3x is scheepsrecht :D

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:32

Heb heel veel mensen langs mijn standje gehad en veel mensen kunnen vertellen over het ras. Rassendefilee was een beetje een zooitje zo door elkaar en best lastig te rijden, maargoed volgend jaar maar even kijken wat we wel en niet gaan doen.
Heaven was wel een beetje verlieft op Eilander alleen haar zus Honey vond dat geflirt maar niks :D

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:51

Ik heb met de camera van Esmee wat foto's gemaakt van het rassendefilee, sorry vooral Groningers op de foto gezet.

Wel heb ik vooraf even geoefend en deze vond ik erg leuk
Afbeelding

Groningers met op de achtergrond de nieuwe liefde van Eilander
Afbeelding

Eilander flirt wat af, vindt geloof ik alle merries leuk. ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:53

Leuke foto's!
Ik reed samen met de shet van je 1ste foto in de ring, toevallig ook foto's van mij? :P

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:54

Ja dat had ik door haha
Ik was beetje gespannen, ongelukje gehad paar weken terug en om dan weer de baan in te gaan vond ik wel spannend maar ben blij dat ik het gedaan heb en dat de dames op de tribune nog even zijn gaan juigen altijd goede oefening :D

"Mijn" stamboek is ook erg blij met alle belangstelling http://www.classic-pony.com/news.php?id=231

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:58

Iemand toevallig nog een foto van onze stresskip gemaakt, was de zwarte welsh cob voor de concourswagen om 15.45 uur.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:05

Afbeelding

Alleen deze twee pony's heb ik gedaan om even met de camera te oefenen.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:07

Letsdunit schreef:
Ja dat had ik door haha
Ik was beetje gespannen, ongelukje gehad paar weken terug en om dan weer de baan in te gaan vond ik wel spannend maar ben blij dat ik het gedaan heb en dat de dames op de tribune nog even zijn gaan juigen altijd goede oefening :D

"Mijn" stamboek is ook erg blij met alle belangstelling http://www.classic-pony.com/news.php?id=231

Leuke foto met onze posters op de achtergrond :+ Prachtige dametjes had je mee, die grijze neusjes zijn über-schattig!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:10

Joh zo komen jullie ook zomaar in Duitsland terecht haha

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:12

Olga, ik heb er nog 1 van jou buiten met het losrijden, niet zo'n geweldige kwaliteit :+

Afbeelding

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 08:03

leuk al die foto's.
en wat is die van olga van de laatste foto leuk!!!

esmeeblom waarvan is jou foto? Omdat ik heel verschillende paarden bij elkaar zie.
volgens mij 2 bitloos, en 1 met bit, en 2 voor de kar.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 08:08

@Darwin, wat leuk dat je van ons een foto hebt gemaakt :D en wij hebben als het goed is een filmpje gemaakt en daar zal Eros zeker op staan. :j

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 08:09

FahyaFemke schreef:
esmeeblom waarvan is jou foto? Omdat ik heel verschillende paarden bij elkaar zie.
volgens mij 2 bitloos, en 1 met bit, en 2 voor de kar.

Van het Groninger paarden stamboek.

Is er 1 bitloos ;)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 08:14

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 08:17

oh ik dacht die 1e bruine links ook, gewoon zon boeren halster van touw.
Die valt mij trouwens het meest op, omdat die boer er ook bij staat en die meiden (2 toch??) er ook zo leuk op zitten in die kleding.