patatkraam schreef:MarJon schreef:*Proest* Er heeft iemand geklaagd over het okselhaar van de japanners daar hoor je ook niet naar te kijkenNaar die hoofden ook niet
SplashIsLief schreef:patatkraam schreef:haar is mannelijk hoor Nee hoor. Geef mij maar wielrenners met geschoren benen ga dan gelijk voor een vrouw..
Winged schreef:mwah zulke matten bij een turner niet moet wel bij je beroep passen wat? Oksel haar lengte
Joolien schreef:Gosh wil ik gaan koken, krijg ik een potje niet open, moet ik maar even op mn vriend wachten moet je heel hard gaan schudden
furious schreef:Joolien schreef:Gosh wil ik gaan koken, krijg ik een potje niet open, moet ik maar even op mn vriend wachten moet je heel hard gaan schudden even tikken op de onderkant
furious schreef:Winged schreef:mwah zulke matten bij een turner niet moet wel bij je beroep passen wat? Oksel haar lengte
furious schreef:Joolien schreef:Gosh wil ik gaan koken, krijg ik een potje niet open, moet ik maar even op mn vriend wachten moet je heel hard gaan schudden Ik waag het er niet op, ik heb kramp in mn handen Patatje, dat heb ik al gedaan
Joolien schreef:furious schreef:Ik waag het er niet op, ik heb kramp in mn handen Patatje, dat heb ik al gedaan tegen de muur aan gooien
Joolien schreef:furious schreef:moet je heel hard gaan schudden Ik waag het er niet op, ik heb kramp in mn handen Patatje, dat heb ik al gedaan zeg ook maar wat houd je bezig