Ik zeg maar wat hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:Nouja, volgens mij is het ook niet zo zeer een slaapprobleem, meer koudwatervrees en angst voor wat er allemaal wel niet kan gebeuren. Maar ik ben dan (ook al ben ik ook zo'n schieterd) meer zo van: Ja, als ik morgen onder een bus kom, dan merk ik dat morgen wel... Ga ik me nu nog niet druk om maken.
Cayenne schreef:Er zal toch ook wel een aangegeven tijd zijn dat het stil moet zijn op de camping?
Ik zeg maar wat hoor
Aimee schreef:Janine1990 schreef:Nouja, volgens mij is het ook niet zo zeer een slaapprobleem, meer koudwatervrees en angst voor wat er allemaal wel niet kan gebeuren. Maar ik ben dan (ook al ben ik ook zo'n schieterd) meer zo van: Ja, als ik morgen onder een bus kom, dan merk ik dat morgen wel... Ga ik me nu nog niet druk om maken.
Het zijn de Spelen, dan gebeurt je niets!
Meen ik serieus, zodra je de sfeer in de stad hebt gemerkt, weet je wat ik bedoel.
En anders sluiten jullie bij ons aan, ik heb een brede vent bij me
Cayenne schreef:Ik ben wel als de dood dat er iets gejat wordtLijkt me echt een nachtmerrie wanneer je portemonnee of telefoon gestolen wordt.
Aimee schreef:Hihi.... noem je ook wel een stadIn Rome zorg ik er ook wel voor dat ik goed-tasjes-dief-proof ben
Voor over vier jaar in Rio ben ik ook van plan om zo blanco mogelijk te gaan.
Alleen handbagage mee in het vliegtuig en alleen een onder-de-kleding-draag-tasje voor wat handgeld en de tickets.