Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HippoLogic schreef:@Lilopippa: dank je. Kyra is een echte toverbal, straks als ze volop aan het verharen is wordt ze eerst grijswit en dan valt het haar pas uit. De zomervacht is weer wat donkerder, maar er zit elk jaar meer wit doorheen. Haar vader was schimmel. Ook haar ene voetje (en hoefzool) wordt al wit. Grappig om te zien.
@joyfordogs: ik ben daar ook heel blij mee. Ik heb hier ook een (ja één) clicker trainer gevonden. ZIj is nog maar een paar jaar bezig en ze is heel kundig. Samen gaan wij 'Clicker training for horses' in de Vancouver area promoten. Wij hebben in december een korte demo gegeven en in mei gaan we bij het paardenopvang centrum een lange demo geven. Wij zijn gevraagd om een serie demonstraties te geven, elke maand één. De winst geven we als liefdadigheid aan het paardenopvang. Ik hoop ontzettend dat het druk bezocht gaat worden. Dat zou heel gaaf zijn!
Heb je het clicker training topic ook gezien? Een heel leerzaam en respectvol topic over clickeren: [TVG] Nog meer mensen die werken met clickertraining?