StefenYnia schreef:(Enne, nog even over Doorstap... Persoonlijk heb ik er WEL goede ervaringen mee, en zo nog vele met mij. Net zo goed als dat er slechte ervaringen over andere handelaren zijn. Een handelaar blijft uiteindelijk handelaar, en het is aan jouw als koper, waar je dan ook heen gaat, om een eigen DA en instructeur/trice-oid mee te nemen. Doe je dat niet, is het vragen om problemen, vind ik. Waar je ook heen gaat. )
Ik ook, ongeacht dat ik nu met dit probleem zat, werd er mij eerlijk gezegd dat hij een 'gebrek' had.
Ren@te schreef:Ik weet niet hoeveel procent noriker boyo is, maar je moet er wel rekening mee houden dat norikers heel eenkennig zijn en ze je niet zomaar vertrouwen. Maar...super dat hij nog een kans krijgt en ik hoop echt dat het allemaal goedkomt.![]()
Goed dat je dit doet bumblehorse enen ik wens hts heel veel succes!
Hou je ons op de hoogte?
Noriker, goed dat je zegt procent, want ik weet het ook maar niet, en dat kan wel precies het ding zijn waarom hij mij wel uiteindelijk wel stilletje vertrouwde en iemand anders bijna niet

Ik zal zeker proberen laten te weten hoe het met hem gaat. HTS zal hopelijk ook wel wat schrijven hier.