Succubi schreef:@xxPaige: Ze staan hier in sterk water
Hij is zéker bomproofecht heerlijk!
@Saskiaa_: Lief dat je het vraagt!Het gaat nu héél goed!
Het was flink gezwollen, hij had een beetje verhoging en eergister is de wond open gegaan en is alle troep eruit gekomen en was hij weer lekker fit en vrolijk, geen verhoging meer. En vandaag was hij weer op en top!
@Djini: Thanx. Ik vind veel Rockys een beetje eeeh slungelig ogen, groot hoofd enzo (spreekt mij érg aan!) maar je hebt ook vrij barokke rocky's en daar vind ik hem vaak op lijken.
Hoewel hier in de buurt een 100% haflinger loopt met dezelfde kleur! Daar lijkt hij óók op
@bertine37: Dat zou best kunnen!. Ik krijg zeer regelmatig pbtjes van mensen of ik hem inmiddels al wil verkopen
. (zelfs vreemde op straat of tijdens clinics die hem ter plekke willen kopen)
Maar in je profiel te zien is dit bíjna je ideale kruising, nog een beetje tinker erin en hij is compleet
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in

Ik heb pas nog de prijzen nagevraagd van een rocky, gezien ik een hernia heb gehad. Helaas.... dat zit er niet in. Morgen ga ik naar een tinker kijken !
Wel lekker veel foto's posten hoor ! Mijn 9 jarige dochter gaat dan naast me echt helemaal uit haar dak als ze die foto's zien en dat vind ik dan ook weer leuk !