Haha nouja proef 5 is weer even geleden en vind het ter voorbereiding altijd fijn om hem nog even te oefenen, weet ik ook de proef weer uit mn hoofd waardoor ik zeker weet dat ik geen fouten maak.
Mandy: Voor jou is het in de B onzin maar als je paard qua niveau nog niet veel verder is is het geen onzin.. daarbij weet ik dat ik gericht aan het trainen ben naar een wedstrijd omdat ik zo alle oefeningen doorneem. En als ik in een ring rij ben ik hem veel bewuster tussen 2 benen aan het rijden als dat ik in de grote wei rij.
Jeuj ik mag meedoen. Was 1e reserve en is iemand uitgevallen. Hopelijk loopt ze net als vorige week... Ze is sinds de kring zoveel verbeterd. Vrijdagavond heb ik nog wedstrijd in Denekamp. Deze laat ik maar gewoon doorgaan. De regiokampioenschappen wordt ons 5e concour. Ze is sinds augustus vorig jaar onder het zadel! Dus we hebben wat ups en downs! haha... En nu heb ik deze week ook nog eens niet zoveel gereden. Onze bak is zo verschrikkelijk mul. Rijden is bijna onmogelijk...
melissa_93
Geplaatst: 05-04-12 21:42
wendietjuh leuk dat je mag starten! mag ik vragen wie er uit is gevallen? :p tenminste denk dat je voor dezelfde kring rijd? (twente) iig alvast succes
Hoi Melissa! Ik vermoed Johnne bossink (weet niet of ik haar naam goed schrijf). Ik zie haar namelijk nog staan bij BB springen in Hardenberg (waar ik me maar even voor heb afgemeld gezien twee keer op een dag wel heeeel vee wordt ) Dus moet ik als 1e starten Maar ben allang blij dat ik mee mag doen :D:D
Zo wat een hoop andere namen op de definitieve lijst. Leuk dat jullie nog mee kunnen doen Nicolet en Wendy. Onze kringkampioene heeft zich ook moeten afmelden vanwege een hersenschudding.. echt pech als dat je overkomt zo vlak voor de overijsselse
idd zuur dat je je net voor de overijsselse een hersenschudding hebt.. ik had het ''gelukkig'' 1 week na de overijsselse 1,5 jaar geleden
Nicolet90
Geplaatst: 06-04-12 19:03
pff dat is niet fijn als je dat net hebt opgelopen!
kmoet al als 2e starten om 10 voor 6. (kbreng mn paard daarna sowieso wel naar huis, ligt een beetje aan mn punten of ik daarna dan nog terugkom (maar dan ga ik wel ff op zoek naar iemand die ik ff kan bellen/smsen )
iedereen veel succes morgen! mijn nichtje mag morgen om 9 uur als eerste, dus heerlijk vroeg bed uit, haha
Nicolet90
Geplaatst: 06-04-12 22:22
iedereen succes! dan zie ik jou wss nog wel met het losrijden melissa! ben te herkennen aan een bruin paard met een schattig hoofdje haha en een wit shabrak waar horse-express opstaat