Ik hoop inderdaad ook dat Pacha er helemaal bovenop komt, dat ie pijnvrij en gelukkig door het leven kan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sloffiee schreef:ik zie het net als een mens... Als een mens levend vebrand word.. laat je die gene waar je van houd toch ook niet een spuitje geven, diegene moet ook vechten en dat doet een paard ook... wilde paarden in de natuur die een natuurbrand mee maken en verbranden hoe zullen die het hebben, die hebben helemaal geen zorg !! dus voor mij 100% respeckt voor de eigenaar !!!!!!!!
Arabiertje* schreef:Ik ken genoeg mensen die beter eens naar hun paard zouden luisteren. De eigenaars van Pacha hebben geluisterd, en dit is het resultaat.
Geryon schreef:Ik snap dus echt niet waarom mensen het niet zouden proberen. Waarom in laten slapen als er een kans is dat het goed komt? Er bestaat ook zoiets als pijnstilling..
Bij andere mensen hier op bokt zou het arme paardje al dood zijn, terwijl ze nu nog lekker aan het genieten is van het springen.
Echt top van deze mensen, zo fijn dat het goed gaat!
Marjoow schreef:Geryon schreef:Ik snap dus echt niet waarom mensen het niet zouden proberen. Waarom in laten slapen als er een kans is dat het goed komt? Er bestaat ook zoiets als pijnstilling..
Bij andere mensen hier op bokt zou het arme paardje al dood zijn, terwijl ze nu nog lekker aan het genieten is van het springen.
Echt top van deze mensen, zo fijn dat het goed gaat!
Omdat je sommige dingen een paard níet aan kunt doen. Daarom niet. Pijnstilling is niet heilig en de kans dat het goed komt is echt niet voor 100% aanwezig![]()
(Again, spreek algemeen, niet zo zeer Pacha)
Siets schreef:Die snap ik even niet, kun je dat uitleggen? Volgens mij wil je hiermee zeggen dat je het niet eens kúnt zijn met deze beslissing?
Mayflower_ schreef:Ik snap niet dat hier weer paarden vergeleken worden met mensen. ''Als een mens brandwonden heeft krijgt hij toch ook geen spuitje?''. Ik vind er een wereld van verschillen zitten tussen mensen en paarden.
JoCo schreef:Een paard dat niet meer wil leven, om wille van erge pijn of wat dan ook, kwijnt weg en eet vroeg of laat niet meer. Het wacht op de dood. Een paard dat zijn levenlust niet verloren heeft, en een vechter is, doet er alles aan om zichzelf in leven te houden, ondanks stress of pijn.
Ik vind het bijzonder knap wat er hier met Pacha gedaan is, hij heeft een 2de kans in het leven gekregen, waar hij zelf enorm voor gevochten heeft. Niet alle paarden zouden dit doen, maar dit paard blijkbaar wel.
Het feit dat hij nu terug van zijn leven geniet, bewijst dat de eigenaars destijds de juiste keuze voor hem gemaakt hebben. Petje af.