Ik ga ff douchen en dan plat denk ik, anders kom ik er morgen niet meer uit moet om 8 uur de bus pakken, uurtje lesgeven en daarna door naar de brabanthallen
Resi_lover
Geplaatst: 19-11-11 00:07
VisibreTeam schreef:
Vorig jaar heb ik show gegeven
Hè, had ik toch moeten gaan vorig jaar Maar ik heb de foto's bekeken
Voorlopig ben ik totaal niet actief met shows, heb er de tijd niet voor, geen vervoer, train niet zoveel meer.... Hoop dat het wel weer komt
NorwayFjord
Geplaatst: 19-11-11 00:08
Ik ga er ook vandoor, moet om kwart over 7 mn bed wel uit zijn.. Ik heb morgen een knalroze trui aan (van Van der Valk ) en een zwarte bodywarmer eroverheen! Tot morgen hopelijk! En voor Nikki sowieso, daar zorgen we gewoon voor
Nou ik heb geloof ik alles gepakt. Al weet ik 100% zeker dat ik morgen denk van oliebol toch nog wat vergeten. Probeerde net overigens mijn koerskleren weer aan te trekken en moet toegeven dat ik wel heeeeeel erg dik ben geworden. Dusssss het ziet er op zijn zachts gezegd niet uit hahah gelukkig heb ik nog iemand mee in de ring die wel het goede voorbeeld geven kan hah.
Ben net klaar met pakken, wassen en vlechten. Had speciaal daarvoor een vrije dag genomen maar die kwam onverwacht toch vol te zitten. Morgen om 07.00 van huis af, dus wekker gaat al heel vroeg. Ben benieuwd of ik Juntos tussen de lijntjes kan houden. Hij was erg schieterig thuis, vandaag oordoppen gemaakt en dat leek wel te werken. Hoop dat ze morgen goed blijven zitten, geeft hem meer rust.
ik mag ook eerst nog even een uurtje lesgeven en dan ook door!! We willen rond 11 uur daar zijn! Misschien tot straks! Ik heb een bruine jas aan met opde achterkant in oranje letters ons logo: Ervaren met paarden, PCK eersel, en op de voorkant in het oranje het woord CREW! Ik bijt ook niet
oftewel zwart met een klein beetje rood!! Hihi! Tot straks!!
tiwi1969
Geplaatst: 19-11-11 08:54
Net een beetje wakker aan het worden.
Groninger show liep goed gisteravond en Eilander heeft er fans bij. Op naar dag twee. Vandaag met paralympisch dressuur paard Ravel, zo gaaf die hengst. Hij wordt gepresenteerd door Miranka Schellekens,paralympisch coach. Bij ons in de stand één unieke kans om een les van haar te winnen.