Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesito schreef:Gulpje, dit is een forum hoor, ik mag hier gewoon mijn mening geven.
Sorry dat deze mening niet in jouw straatje past.
Ook al lijkt mijn bericht heel negatief, zo is het niet bedoelt eerder realistisch.
Ze hoeven geen beslissing te maken aan de hand van mijn bericht, maar ik wil ook mijn kant laten horen.
Ik hoop alleen dat het allemaal eerlijk blijft tegenover het diertje.
Gulpje schreef:jesito schreef:Gulpje, dit is een forum hoor, ik mag hier gewoon mijn mening geven.
Ook al lijkt mijn bericht heel negatief, zo is het niet bedoelt eerder realistisch.
Ze hoeven geen beslissing te maken aan de hand van mijn bericht, maar ik wil ook mijn kant laten horen.
Denk je echt dat zij een beslissing gaan maken over het leven van de pony door wat een anoniem iemand op een forum zegt?
Ze hebben een hotline met hun VA, en die zal ze vast en zeker eerlijk laten weten als het geen zin meer heeft. En verder denk ik dat ze alle mogelijke scenario's al in hun hoofd hebben afgespeeld, daar hebben ze geen Bokkers voor nodig
Gulpje schreef:jesito schreef:Gulpje, dit is een forum hoor, ik mag hier gewoon mijn mening geven.
Denk je echt dat zij een beslissing gaan maken over het leven van de pony door wat een anoniem iemand op een forum zegt?
Ze hebben een hotline met hun VA, en die zal ze vast en zeker eerlijk laten weten als het geen zin meer heeft. En verder denk ik dat ze alle mogelijke scenario's al in hun hoofd hebben afgespeeld, daar hebben ze geen Bokkers voor nodig
jesito schreef:Je valt in herhaling
jesito schreef:Tja er werd gereageerd op meningen van mensen.
En ik denk na voor ik wat zeg, ik hoop het beste voor Gimli maar ik ben wel erg critisch ondanks dat het vandaag beter gaat.
Door zo'n dag dat die opkrabbeld ga je de grens verleggen, waar moet ik stoppen.
Ik hoop dat er nu een stijgende lijn blijft, dan zijn de kansen wat beter, maar ik heb best met die pony te doen.
Ik vind het raar dat iedereen hier juicht als de pony staat, komop mensen laten we de realiteit niet verliezen, dit hoort bij een paard en dit hoort die eigenlijk het grootste deel van de dag te doen.
Normaal wordt hier altijd geschreeuwt dat paarden niet mogen lijden.Dat heeft niks met de doorzettingskracht van de meiden te maken, ik vind het super wat ze doen.
Stel jullie zelf een grens en een termijn, er moet gewoon een complete verbetering komen op korte termijn en vandaar uit kan de pony herstellen.Om dit bericht niet te negatief te doen lijken, duim ik voor jullie dat het nu goed blijft gaan en wens ik jullie succes.
Angela_28 schreef:Ik hoop dat hij het gaat redden. Om mensen mensen met twijfel nu "zwartkijkers" te noemen vind ik niet erg fair
. Mensen die in deze topics reageren met een mening of advies hebben meestal de mening of het advies door kennis en/of ervaring. Meestal zijn het mensen die zelf bepaalde ervaringen hebben en hebben meegemaakt dat een dier erg lang (heel vaak te lang) in een zware situatie zit alvorens een keuze tot inslapen wordt gemaakt.
Zelf heb ik jaren bij meerdere instanties gewerkt waar ik dagelijks met (zieke) dieren te maken kreeg. Ik heb zelf bij meerdere dieren meegemaakt dat mensen tever gingen uit liefde. En echt te ver. En heel eerlijk... ik ben persoonlijk liever te vroeg dan te laat, hoeveel pijn en verdriet dat soms ook doet. We hebben de luxe dat we dieren kunnen "uithelpen" en op een fijne manier kunnen laten inslapen...
Een dier weet dat namelijk niet, of hij nog dagen, weken, maanden of jaren langer had kunnen leven.... Maar een dier voelt wel elke dag de pijn in een situatie als deze.... Dat weegt bij mij wel zwaar...
Hoe bedoel je dit? Hoe kan het dier het uberhaubt nog slechter krijgen dan hij het had? Ze geven het op als het diertje zelf op geeft, en anders krijgt hij de rest van zijn leven een mooi weilandje, liefde en aandacht toch?Citaat:En wie zegt dat dit dier een beter leven krijgt, ik hoop het net als jullie maar ben realistisch genoeg om ook de andere kant van de medaile te zien.
jesito schreef:Stel jullie zelf een grens en een termijn, er moet gewoon een complete verbetering komen op korte termijn en vandaar uit kan de pony herstellen.