ooh, wat zien ze er goed uit !! echt goed dat je ze gekocht hebt !! weet je al wat je er mee gaat deon als ze oud genoeg zijn? lijkt me leuk als ze in een tweespan staan !!
sophie1818
Geplaatst: 13-08-11 13:53
respect voor jullie dat jullie er gekocht hebben! Echt super tof!!!!!
Beatle is van me moeder, weet niet wat zij ermee gaat doen. Ik ga met Muffin in ieder geval aan de lange lijnen dressuurwerk doen! En vrijheidsdressuur tot het hogere niveau
wat zijn het toch schatjes om te zien zeg en die halstertjes zijn nog wat te groot maar zo te zien gaan die door jou gouw passen meid je doet het super goed samen met je moeder !!!!!!
Froukje11
Geplaatst: 14-08-11 10:08
Allereerst vind ik jullie helemaal top wat jullie voor deze kleine man doen en nog gaan doen in de toekomst.
wat ik niet begrijp zijn die wereld verbeteraars hier op bokt, termen van zolang mensen blijven kopen hou je dit in stand, en andere opmerkingen.
wees toch is blij voor zo‘n dier die door deze mensen uit zijn bizarre omstandigheden. is gehaald
MendyGinger
Geplaatst: 14-08-11 11:07
Wauw mooie foto's! Vooral die laatste van jou en Beatle. En ze zien er super goed uit.
Zo heb het topic eindelijk helemaal doorgelezen haha. Vind het echt super wat je voor deze twee pony's hebt gedaan, dieren mogen gewoon niet slecht behandeld worden punt uit. Maar zo te zien gaan ze allebei een heel mooi en fijn leven tegemoet.
Super leuk om te zien dat je haf het zo leuk doet met die twee kleintjes.
En de halstertjes zijn niet te groot hoor Die zijn te verstellen, heb ze nu wel op een wat te grote maat zitten, maar zo krijg ik ze makkelijk om en af!
geerke
Geplaatst: 14-08-11 18:02
wat fijn dat het goed gaat met de pony's! En die eendjes...